2012. május 30., szerda

Ez a nap!

Hát juj, kicsit elfáradtam! Sok mindent csináltam, még piacon is voltam! Ettem volna egy kis cseresznyét, ám a piacon azt nem kapni, de volt dinnye meg szőlő... Csak a szezonális gyümölcsöt nem lehet kapni! :) Azért nem jöttem ám haza üres kézzel! Vettem 10 guriga cérnát! Van a piac kapujában egy rövidáru bolt, kihagyhatatlan program, ha arra járok! Hazának azért még útba ejtettem a Tótágast, vettem anyagot, meg sok-sok szép szalagot! Na jó, nem olyan sokat, csak 3-3 méter világos- és sötétzöldet, babakéket, rózsaszínt. Anyagból is csak fél métert, de az gyönyörű!
Haza jöttem, bekapcsoltam a dolgozós zenéimet,  egy egész lejátszási listát indítottam, és belecsaptam a lecsóba!Biztos vagyok benne, hogy mindenkinek meg vannak a rigolyái, hogy hogyan megy jobban a munka, hát nekem a klasszikusok a kedvenceim, és azok között is André Rieu koncertjei! Szerencsére a neten nagyon sok felvétel megtalálható! 
Szóval vettem ma kék anyagot, hát ez lett belőle:
Ez a kis kékséget vettem ma, leírását Naposnál találtam! Nagyon egyszerű, nagyon gyors, nagyon mutatós! Ez az első kis tárolóm, de lesz még egy pár! Ezt egy 20*45 cm-es téglalapból készült, kell majd még egy ugyan ekkora, és még nagyobbakat is szeretnék! Kéket a Bencének, meg a Lilinek is szeretnék valamilyen szép élénk színeket!
Befejeztem a hétvégén hímzett illatzsákot is:
Ebbe is összetört füstölőt tettem! Nagyon jó illata van, sajnos azt nem tudom megmutatni! Nagyon szeretek ilyen kis aranyos kis zsákokat varrni, mert a szalaghímzés nagyon gyorsan megy, hamar érünk el vele szép eredményeket, és az illatzsák meg nagyon jó pofa ajándék! A zsák száját nem szoktam bevarrni, hogy cserélhető legyen benne az illatanyag! Hétfőn megyünk egy kis családhoz látogatóba, az Anyukának szántam ajándékba! Remélem tetszeni fog neki!
Ezen felül ma még megcsináltam az övet az elsőáldozási ruhához, és kész hozzá a kis szütyő is, de ezeket majd csak jövő héten fogom megmutatni, mert meglepetés lesz! Szóval ma végre alkotó kedvem volt! Bár még nincs, vége a napnak, és sok az elmaradásom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése