2012. május 19., szombat

Somogyaszaló

Hát ez is elmúlt! Itt is de jó volt! Délelőtt megismerkedtem a szalaghímzéssel! Nagyon tetszik ez a technika, már eddig is nagyon kacsingattam felé, de nagyon sokat segít, ha van valaki aki megmutatja az alapokat! Sokkal többet lehet így tanulni, mint a könyvekből! Na de azért még nem mutatom be a munkámat, majd ha kész lesz! Egy kis illatzsáknak álltam neki, van már rajta 3 rózsa, 3 rózsabimbó, egy pár levél! Ja és a rózsáknak száruk is van! Gyorsan be is ruháztam ott a helyszínen! Vettem vagy 30 méter szalagot, sok-sok színben, vettem molinót és takácsvásznat is! Most ki kell tapasztalnom, melyikre milyen szépen lehet dolgozni, aztán hadd szóljon! Mire megyünk Bányára szeretnék csinálni pár kész dolgot a lányoknak mutatóba! Megint Bányán tartjuk majd az évadzáró napunkat!
Délután neki estem egy mobiltoknak az Ági rábeszélésére hallgatván! Még anyagot is kaptam tőle! A mobiltokra nem készültem, de nem bánom, hogy megcsináltam! Pláne, hogy egy olyan asszony tanította, akit még személyesen nem ismertem, de a sásdi találkozón tavasszal láttam a munkáit! Egy nagyon ügyes asszony, és nagyon jó tanár is! Neve Kercsó Valentyina! Egy név, aminek a viselőjével remélem még sokszor fogok találkozni! Azt a kis varrós táskát amit Anyukámnak varrtam anyák napjára, azt is tőle lestem el!
Fürediek a tombolán megint taroltunk, bár ma kicsit visszafogtam magam, és hagytam esélyt a többieknek is! Csak kétszer nyertem, de azoknak nagyon örültem!
És ami mellett nem mehetünk el szó nélkül, a vendéglátás! Az aszalói lányok kitettek magukért! Azok a sütemények, hát igen, ha csak rájuk gondolok... Ebédre csináltak salátákat fasírttal, de anélkül is nagyon finomak voltak! A francia saláta, a majonézes gomba  saláta, a tészta saláta, és még sorolhatnám!
Nagyon örülök, hogy nem hagytam ki ezt a napot! És köszönöm az aszalói lányoknak, és külön a meghívott tanároknak ezt a szép színvonalas programot! Megint jó társaságban voltam, sok szépet és újat tanultam! Szóval jó volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése