2012. május 28., hétfő

Végre!

Végre egy kicsit utol értem magam! Kész az elsőáldozási ruha, elfogyott a vasalni való, egy kicsit szalagot is hímeztem, ja és nem utolsó sorban még pihentem is! És annyi, de annyi epret ettem, hogy ha a  Norbi látta volna, sírva elfutott volna! Sok-sok-sok cukorral ettem, és eperhabot is és tejföllel is, és a Húgom gyümölcs tortát csinált belőle, Anyósom valamilyen új receptet próbált ki, amit természetesen meg kellett kóstolnom! Úgy döntöttem, hogy vacsorára még eszek egy kicsit, csak most natúran, minden nélkül! Gyümölcs hétvégét tartottam! Ja és kaptam friss finom nagyon savanyú meggyet is! Hát abból azért hagytam bőven! Arra a Lili kattant rá, bár először összekapta mindenét, hiába mondtam, hogy nem cseresznye, hogy nem olyan finom, de neki nem lehet beszélni, és gyorsan be is kapott egyet, de pár óra múlva már marék számra ette! Rájött Angyalom, hogy nem szereti az epret, semmilyen formában, így az szerencsére rám maradt! De olyan rövid volt ez a hétvége! Annyi mindent elterveztem, még a vasárnapi varrásra sem maradt időm,  de be fogom pótolni, mert szeretnék egy monokróm gyűjteményt  is varrni! Szépen sorban, varrogatom a feladatoknak megfelelően, és majd egyszer valamikor összeillesztem őket! Most nem tudom mit csináljak, mert az M1-en lesz az Operaház Fantomja, amit nagyon szeretnék megnézni, de attól félek idő előtt be fogok ájulni! Főleg, hogy most már halkabbra kell vennem magam, már indul aludni a család, így sajnos a varrógépet ki kell kapcsolnom! Na de megpróbálom lekötni magam, és valahogy fent maradni! A cél érdekében mindent! Eredményekről holnap beszámolok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése