2012. május 6., vasárnap

Még mindig anyák napja

Hát ez a nap is elmúlik lassan, már csak pár óra! De jól sikerült, és mindenki örült az ajándékoknak! Lehet, hogy vége, de én mégis csak a holnapi napot várom, mert holnap este lesz az oviban az első anyák napi ünnepségünk! Már előre félek tőle! Eddig is, de most, hogy várandós vagyok még jobban el tudok érzékenyülni, úgyhogy nem alaptalan a félelmem! Nem akarom megzavarni a könnyeimmel szegény kis angyalkámat, aki annyiszor elmondta már, hogy titok az anyák napi vers, és Ő csak ott z ünnepségen fogja elmondani! Nagyon nehezen álltam meg, hogy ne szedjem ki belőle, és még azt sem tudom, milyen meglepetést csináltak, de én már nagyon izgulok! Jobban mint az én kicsi lányom!
Na de vissza térve a mai napra! Odaadtam Anyukámnak az ajándékokat,és nagyon örült neki! A kis varrós táska ilyen lett megtöltve:
Kapott benne helyet egy ceruza, egy olló, egy szabász kréta, 10 db orsó, különböző színekkel, gombostű, varró tű, gombok, gyöngyök, minden féle egyéb kis hasznos kütyü!
Nem is mondta, hogy nem jön velem foltvarró találkozóra!
Szerencsére a szemüvegtoknak és a zsepi tartónak is nagyon örült! Ezért érdemes volt dolgoznom!

Minden anyuka társamnak nagyon Boldog Anyák Napját kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése