2012. május 29., kedd

Jaj de szép volt

Sikerült megnéznem az Operaház Fantomját,, na ná hogy bőgtem több mint a felén! Ez egy 2004-es felvétel volt, gyönyörű színészekkel, díszlettel, jelmezekkel! Nem bántam meg, hogy fent maradtam! Már csak egyszer szeretném megnézni élőben is! Fantasztikus darab! Nem véletlen ebből való volt az idézet az esküvői meghívónkon! Bár most láttam először! Megvan egy műsoros cg-n, két felvonásban magyarul, de így sokkal jobb volt, hogy láttam is!
Na de akkor most takarodó! Mennem kell a mellé az ember mellé, akit társamul választottam, és aki mellett nem bánt többé a magány! Már csak azt nem értem, hogy mért nézett hülyének, hogy egy film miatt fent maradok ennyi ideig, mikor manapság már mindent le lehet szedni a netről! De azért ennyire modernek nem vagyunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése