2012. június 1., péntek

Kötelező körök elött!

Még mielőtt a határidős javításoknak nekiesnék ezeket még megcsináltam:
Kész vannak a pici tárolók:
Zsepiknek már van helyük, már csak meg kell töltenem, és szét szórnom a lakás minden részében, és akkor állhatok neki a nagyoknak! Kicsit fura lett a fénykép, mert a szalag is egyenesen lett felvarrva, csak kicsit bénám raktam össze őket!
Elkészült az ajtóra is az új díszem:
Már a helyén is van! Ezt lehetett tanulni Somogyaszalóban pár hete! Én tegnap este csináltam meg, ma reggel lett kész! Úgy érzem nem ez lesz az egyetlen darab ebből a mintából! Nagyon tetszik, és ha rájövünk, hogy a házikót hogyan kell kifordítani, akkor már nem is olyan bonyolult! A neten nagyon sok helyen megtalálni a szabásmintáját, és a leírását is, de ha valakinek kell hozzá segítség szóljon, és  a következőt elkészítem részletfotókkal!

Egy kis zene ajánló: változatosság kedvéért André Rieu , egy ilyen borongós, esős reggelen jó kis ébresztő!

Kicsit más! Tegnap volt az oviban a évzáró ünnepség! Nagyon aranyosak, ügyesek voltak a gyerekek, és nagyon sok katicás verssel búcsúztatták a nagyokat, az Óvó nénik nagyon kitettek magukért megint! Köszönöm itt a munkájukat!
És akkor most nadrágfelhajtás....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése