2012. május 21., hétfő

Varrós hétvége!

Milyen is legyen egy foltvarró hétvégéje!
Amiket Aszalóban tanultam, azokat befejeztem, varrtam a vasárnapi varrásra, voltam az egyik foltos társamnál, akinek gyorsan át is adtam a szalaghímzés alapjait!

Egy kis darab darab molinón tanultuk a szalaghímzés, az volt egy kis egységcsomagban, meg sok-sok szalag,  én gyorsan el is készítettem egy kis illatzsákot az anyagocskából:
A zsák száját nem zártam le, hanem egy szalagot fűztem bele, így cserélhető lesz benne az illatozó anyag! Most még csak tömő anyag van benne, de nemsokára kitalálom, hogy milyen illatot árasszon!

A telefontokom díszítésén még gondolkodom! Féloldalasra csináltam a tépőzáras zsebet, és most ki kell találnom, mivel korrigálhatóm ezt a hibát, igaz Ági barátnőm mindig azt hajtogatja, hogy a szimmetria nem divat! Na de ennyire?
Eleje! Na jó azért ennyire nem csálé!
Háta
Nagyon tetszik ez a telefontok! Három rekeszes, kis pénztárcának, zsepitartónak és telefontoknak is használható! Nagyon praktikus! Köszönöm Valentyinának még egyszer, hogy megtanította nekem is!

Tegnap volt a MFC vasárnapi varrása! Ez küldtem rá véletlenül, pedig nem ezt szántam:
Ezt szerettem volna elküldeni:
 Csak egy-egy blokkot varrtam, mert a tananyag része, és egy gyűjteményes része lesz! Mostanában nagyon figyelmetlen vagyok, ebben a játékban! Annyira szeretnék valamit mutatni, és csak kapkodok és kapkodok... Köszönöm Ritának, hogy azért elfogadta!
Szóval megint mozgalmas volt a hétvége, de nem csak nekem! Míg én szombaton találkozón voltam, a kis családom a Sobri Jóska Kalandparkban kalandoztak! Egy kicsit elfáradtak, de nagyon jól érezték magukat! Több mint 700 képpel tudják bizonyítani, és azzal a rengeteg kosszal, ami szombat este jött le róluk!
Lili a kötélpályán koncentrál!
Férjecském éppen repül....
Haza úton! Egy kicsit fáradtan! :)

Hát ennyit a hétvégéről! Jó volt, szép volt, rövid volt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése