2012. május 29., kedd

Tartalmas éjszaka

Amíg vártam, hogy elkezdődjön a film sok mindent csináltam! Kiszanáltam a szekrényeket, és a téli ruhákat össze szedtem, hogy elvigyem fel! Néhány ruhát össze szedtem gyűjtőbe, majd elviszem lassan, de még megnézem van e fönt is! Elkészítettem a vasárnapi varrásra a munkám közepét:
Úgy terveztem varrogatok majd a film alatt is, de feliratos volt, így minden együtt azért nem ment!
Film után felmentem a Lilit betakarni, erre Ő, mintha nem is aludt volna közölte, hogy feküdjek mellé! Olyan éber volt a hangja, hajnali 2kor! Szerencsére esett az eső, így meg tudtam lógni, hogy be kell csukni az ablakokat! Lefekvés előtt még megküzdöttem a takarómért, mert életem párjának nem elég ám az ő takarója! Biztos nagyon fázhatott, csak 24 fok volt a hálóban! :) Minden akadályt leküzdve nagyon hamar reggel lett! Túl hamar! Gyorsan elvittem a Lilit oviba és befejetem a blokkomat, hogy még időben el tudjam küldeni! Na ná, hogy ilyenkor megint akadozik a net! De sikerült! Elment, és előbb írt a Rita, hogy időben odaért! :) Most reggeli, aztán folytatódhat a nap! Egy két kávé, és túlélhető lesz talán! Ha nem, akkor egy jó kis délutáni szieszta vár rám! Majd kiderül! Addig is munkára fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése