2012. május 18., péntek

Megvan a hatodik!!!!

Megvan a hatodik varrógépem! :) A Tescoban akciósan lehetett venni háztartási varrógépet 5490 Ft-ért! Hát gyorsan kaptam a lehetőségen és elszaladtam, hogy megvegyem! Gondoltam tök jó kicsi gép lehet, ami könnyű, és jó lesz ha találkozókra kell gépet vinni! Még hétfőn támadt ez az ötletem! Gyorsan rábeszéltem még 2 csoport társamat, és mentünk... Igen ám, kis naivak... Hát persze, hogy egy darab sem volt már! Ennyi pénzért elkapkodták! Nagyon kedvesen felajánlották, hogy iratkozzunk fel a vevőszolgálati pultnál, és ha jön a szállítmánnyal,azonnal értesítenek! Fel is iratkoztam, a többieket is az én nevemre írták, mivel én bármikor el tudok menni értük, viszont hozzá tették, hogy nem tudnak konkrét időpontot mondani a szállításra, mert az én nevem mellett volt a 75, 76, 77. sorszám! Gondoltam jó esetben is lesz egy hónap, mire megjön! Hát tévedtem! Ma este 6 óra 6 perckor csörgött a telefonom, hogy mehetek érte! Mentem is, mint a nyíl... Ha akartak volna sem tudtak volna megállítani! Fél órán belül már az enyém volt a gép! Már ki is próbáltam, működik!!!! Részletesebben majd a hétvégén be számolok róla! Annyit el tudok róla mondani, hogy halkabb mint a régi gépeim és több programot is ismer,  ugyan akkora méretűek! Nem olyan kicsi aranyos, és nem is  valami hú de könnyű! De nagyon örülök neki!

A suliról sem feledkeztem meg, de most a hétvégére való tekintettel nem ígérem a következő lépést! Előkészítettem, minden fotó megvan hozzá, csak rendszereznem kell őket, és a leírásokat elkészíteni!
Most gyorsan fürdetés, és készülődés a holnapra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése