2012. május 2., szerda

Anyák napi ajándék 1

Az egész a Magyar Foltvarró Céh Vasárnapi varrás játékával kezdődött! Zsepi tartó volt a feladat, ez lett belőle:
Na de mi legyen a sorsa, mikor nekem már van( nyertem tombolán Bonyhádon :)),így jobb híján Anyukámé lesz! Na de azért egy zsepi tartó mégsem a legjobb ajándék, de ha van hozzá más is, akkor már minden rendben! Gondoltam egy merészet, s mivel a napokban Anditól kaptam egy egyszerű szemüvegtok leírást, hát az is lett hozzá:
Úúúú, ezt a képet le kell cserélnem, mert semmi nem látszik rajta, csak a formája, első nekifutásra elég is, mert ezt szétszedtem és letűztem, kézzel, szép lassan, mert a meleg is feltartott rendesen, de már készen van, és újra összeraktam! Holnap az lesz az első dolgom, hogy teszek közzé részletesebb fotókat, amin talán minden apró részlet látszani fog! A teknősgombtól a tűzésig, és a leírást is közlöm, bár sokaknak nem lesz újdonság!
Jó éjt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése