2012. május 7., hétfő

Valami elkapott

Ott kint végre esik, és ez egy foltvarró kismamának a legideálisabb állapot a 40 fokok után! Előszedtem a javítani valókat, hogy most aztán igazi foltokat fogok varrni, de nem vitt rá a lélek! Felvarrtam egy gomblyukat, levágtam egy ing derék részét, de az emberem munkás nadrágjait valahogy nem volt kedvem stoppolgatni! Helyette inkább átrendeztem a varrós kuckóm! Elraktam a szabásmintákat, rendszereztem az újságjaimat, az anyagokat is szépen kategorizáltam, és jól elfáradtam! De az eredmény nagyon tetszik! Hogy meddig marad ilyen fogalmam sincs, de megint bejön valami nagyobb projekt, még ne is kell nagynak lennie, és már borul is az egész! Most  így néz ki a kedvenc polcom:

Most úgy érzem, hogy ha nem esne az eső, akkor el kellene mennem még anyagot vásárolni! Olyan kevés van belőle! Igaz, hogy az emberem meg kitérne a hitéből, ha megint haza jönnék új szerzeményekkel, na de majd hétvégén!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése