2012. május 4., péntek

Amikor még az ollót is az ember után dobják

Két hete szombaton egy jó kis kirándulás után elmentünk fagyizni a szomszéd faluba! Na hát az úgy történt, hogy  az én kicsi férjecském dolgozott, én meg mit kezdjek itthon a forró lakásban egy kis mini nővel, hát elmentünk biciklizni! Biciklizni mi? Ez is bátor kijelentés volt! Lili tart a biciklitől, ha kanyarodni akar leszáll, irányba fordítja a 4 kerekűt és indul tovább! Szóval a mi biciklizésünk kimerül abból, hogy teker a kis asszony pár métert, aztán fut egy kicsit többet, aztán megint nyeregbe pattan, de akkor jön egy emelkedő, és megint csak tolhatom a járgányt! De hogy még lejtőn lefele is rám maradt, na azt már nehezen viseltem! Kitaláltam, hogy lemegyünk ily módon a Desedára! Jó 6 km a táv, hát nekünk sikerült 3 óra alatt kiérnünk! Kiértünk a strandra, ettünk egy jó kis meleg szendvicset, és megvártunk apukát, aki kocsival eljött értünk! Így jutottunk el a fagyizóba! Kikértük a hűsítőket, és indultunk volna haza, mikor az autónk mellett a földön hevert egy olló!  Hozzá kell tennem, valahol a környéken éppen lombtalanítás volt, mert egy vassal megrakott pótkocsiról hullott a kerekünk elé a méretes szerszám! Egy ízig-vérig foltvarrónak nem is kellett több, gyorsan elraktam az ollót, hátha működő képes, vagy azzá tehető! Tegnap volt az élezőben, ahol kicsit le is csiszolták! Hát ez lett belőle:
Elvágja az anyagot is, de valószínű, hogy marad papírvágó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése