2012. május 22., kedd

Megint Füred

Ma megint összeült a mi kis csapatunk! Sajnos nem volt teljes a létszám, hiányoztak is azok akik nem tudtak eljönni, de igazolásukat elfogadjuk!
Ma rajtam volt a sor, hogy tanárként is kipróbáljam magam! Hát hogy sikerült! Nem tudom! Két hét múlva kiderül, mikor mindenki hozza a kész művét, amit otthon befejezz! Azt a kis varrós szütyőkét tanítottam, amit Valentyinától lestem el Sásdon a tavasszal, és amit megvarrtam Anyukámnak anyák napjára! Egy biztos nagyon gyorsan elment az idő, forogtak a tűk, és a nyelvek! Sok-sok témánk volt, mint mindig! Megbeszéltük az utolsó két foltvarró találkozón tanultakat, tapasztaltakat, ötleteket! Leírásokat cseréltünk, és nagyon jól éreztük magunkat!
9-en voltunk ott, ebből 7 embernek volt új varrógépe, és a 8.most ment érte! Nagy volt a vígadalom, mikor sorban raktuk ki őket... Sorra vettük az új szebbnél szebb öltéseket! Kipróbáltunk minden gombot, tekerőt, sikerült kellő képen bejáratnunk!
Rosszat nem tudok mondani a gépekről! Befejezem a varrós készletemet, és akkor képeken is meg tudom mondani, mennyire elégedett vagyok vele! Két hét múlva pedig még több képet tudok mutatni, mert mindenki más díszöltést használt! Szóval jó volt!
Alig várom, hogy megint találkozzunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése