2012. május 13., vasárnap

Még egy kis Keszthely

Tegnap nyertem Keszthelyen a Nyugat-Dunántúli Regionális Foltvarró Találkozón egy egységcsomagot, ami tartalmazott egy szabásmintát, és a hozzá tartozó anyagokat kiszabva! Hát ma megvarrtam gyorsan, főleg mert passzolt az MFC Vasárnapi Varrás című játékának kiírására! Még nincs teljesen kész, még a belsején van mit alakítani, de ilyen lett:
A Tűtánc-os lányoktól tanultunk hamis szövést, ma értem a végére a mintámnak, már csak vasalnom kell, és felhasználnom valamire:
Mi is legyen belőle? Lányom szerint babaruha, szerintem egy kis szütyő az elsőáldozós ruhához, netán mind kettő? Majd csak dűlőre jutok magammal!

Második technika amit tanultunk a japán origami virág:
Hát nem igazán látszik a lényeg, de csinálok még párat más anyagból, és azt is megmutatom! Ezzel az anyaggal úgy is befürödtem egy kicsit, mert kiderült a merevebb anyagokat könnyebb hajtogatni!
Kaptunk egy felhasználási javaslatot is, amihez 12 virágra lesz szükség!
Vettem pár méter anyagot, táska merevítőt, egy zacskó gombot, pár méter szalagot, és a lényeg megint bővült a gyűszű gyűjteményem! Már 17 darab van belőlük:
A zöld az új! Van műanyag, fém, szilikon, porcelán, nyitott, zárt....
Még egy nagy szerzeményem a Nagy Szasikó Alapkönyv, amit ingyen kaptunk, ha az egyik árustól 5000 Ft értékben vettünk anyagot! Összeálltunk négyen, és enyém lett a könyv! De nagyon tetszik! Ez lesz az új hobbim úgy érzem! Már megint csak tervezek és tervezek! De ahogy a  mi kis Maricánk megfogalmazta:  Milyen jó lenne, ha az időt átszabhatnánk, a munkahelyen töltött órák fél órákká válnának, és amit a hobbinkra szánhatnák megduplázódnának, mert sajnos a 24 óra a mindennapi teendőkhöz is nagyon kevés, nem beszélve ha valaki foltvarró!
Szóval nagyon jó volt a hétvége de nagyon rövid!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése