2012. június 13., szerda

Nem tűntem el!

Nem tűntem ám el, csak elmerültem a varrásban! Több dolgon dolgoztam ma is!
Az egyik a Ditti elsőáldozó ruhájának a variálása volt! Egyenlőre a boleró van csak kész:
Szépen kézzel körbe rávarrtam a farkasfogat, az ujjára, és az elejére, és a háta aljra is! Egész jól feldobja! Szerintem ennyi díszítés bőven elég rá! Szerintem nem kellenek erre nagy piros tulipánok a hátára, mint ahogy azt az én nővérem elképzelte! Gyorsan lebeszéltem róla! Még annyi dolgom lesz, hogy a ruhára is varrok farkasfogat a szoknya aljára, a nyakkörre és a karkivágásokra! A ruhára lehet hogy teszek még valami extra díszt, de először csak a fogakat varrom rá, és majd meglátom, hogy elbírja e egyáltalán!

Még amin dolgoztam ma kettő kis "öko" szatyor! Az Áginak tegnap már megköszöntük a munkáját, de mivel a Lili holnap megy oviba utoljára, megköszönjük az első év munkáját Nóra néninek, a másik óvónőnek, és Ildi néninek a dajkának! Ez még csak az első év volt, így most még szerénykedünk kicsit, majd az ovis ballagásra kitalálunk valami komolyabbat! Na de a szatyrok:
Össze hajtva!


Kinyitva! 
A zsebeken cicák szerettek volna lenni, mivel cica csoportos pedagógusok, és azért zöld, mert a csoport színe a zöld! Minden törölközőn, ágyneműn, tornazsákon zölddel vannak a gyerek jelei felhímezve, így maradt itt is a szín!
Nóra néni, Ildi néni nagyon szépen köszönjük az elmúlt egy év munkáját!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése