2012. június 24., vasárnap

Nekem a Balaton a Riviéra...és a többi

Megint lassan vége a hétvégének, szerencsére elég mozgalmasra sikerült!
Szombaton elmentünk a Szüleimhez, onnan este lementünk a Balatonra! Balatonmárián voltunk a szabad strandon! Nagyon jó volt! Levittük a Dittit is és a két lány nagyon jól érezte magát, és persze mi is! A víz kellemes, de sajnos nagyon alacsony volt a vízszintje! Nagyon sokat kellett gyalogolniuk, mire legalább a Lilinek nem ért le a lába! De az én kicsi lányomnak jobban tetszett az iszapbirkozás, mint a mélyebb víz!
Az utóbbi pár évben nagyon átalakult a móló, és a szabad strand környéke! Új térkövet kapott a móló, és új öltöző kabinokat is készítettek, átépítették a szociális helységeket is, új játszótéri játékokat tettek ki, nagyon szépen kulturáltan fel lett újítva! Egyszerűen jól érezte magát az ember! Míg a többiek lubickoltak, én csináltam pár képet, és egyetlen egy hattyút láttam! Eddig belőlük mindig több volt, de remélem most is csak valahol éppen hűsöltek!
A legnagyobb problémám csak az volt, hogy a büfében nem lehetett lángost enni! Csalódott is voltam nagyon, de azért éhen nem maradtunk!
Még délután, mikor a Lili Anyuéknál aludt, addig azért varrtam is, anélkül nem telhet el nap!
Kipróbáltam a gyűrű párna hamis szövését, melyet Hopi oldalán láttam, és ahol a  készítéshez egy videó linkjét is megtalálni!
Ez a színe
Ez a háta, de ez is szép szerintem

Szóval varrtam, strandoltunk, de itt még nem volt vége a napnak! Osztály találkozóra is mentem! Illetve évfolyam találkozó lett belőle, de nagyon jó volt!
Sajnos csak ennyien mentünk el, mint az első 3 képen látszik, sok hiányzó volt
Az osztály főnökök! Sok köszönni valónk van nekik!
Sajnos a Tanár úr már nem lehet velünk, Ő volt az Á-sok osztály főnöke, de nem felejtkeztünk meg róla! 
Nagyon érdekes volt látni, hogy mennyit változtunk, hogy mindenkiből rendes ember lett, hogy mindenki tele van tervekkel! Nagyon jó volt, sokat nevettünk, nosztalgiáztunk! Hajnali fél egykor értem én haza, a többiek 3-ig bírták!

Ez volt szombat!
Akkor most vasárnap:

Ma délelőtt a Ditti felvette az régi-új ruháját a misére!

Mind a két lány ruhája az én művem, viszont a képekért a férjem a felelős!


Még nincs vége a mai napnak, így most még neki állok az MFC vasárnapi varrásának az elkészítéséhez! Sajnos piros anyagokat nem vittem magammal a hétvégére!! De még nem vagyok elkésve sehonnan!

4 megjegyzés:

  1. Szóval megint egy mozgalmas hétvége!:)
    A Lányok gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiiiiiiii! :) Tudod, mi soha nem unatkozunk! :)

      Törlés
  2. Szerintem az nagyszerű dolog, ha az ember mehet rokonokhoz, változatos programokat szervez a családnak. Látom így volt ez Nálatok is. Szuper idő volt a strandolásra, pihenésre, Lili biztosan remekül érezte magát.
    Megható, örömteli érdekes program az osztálytalálkozó. Igazgatóként, osztályfőnökként és diákként is volt belőle részem. Míg a suliban voltam felírtam "gyöngybetűkkel" a táblára a névsort, egy szép idézetet, gyertya, vers stb. Érdekes, sokszor akitől általános iskolásként az ember többet várt volna, nem olyan sikeres az élete, máskor a közepes tanuló pedig szuper karriert ér el... Igen azon is elgondolkodtam már én is, hogy valaki azért nem jön el, mert lenézi a társaságot vagy szégyenli esetleg magát... Nem tudom!
    Már én is nagyon szeretném kipróbálni a hamis szövést, de még nem szántam rá magam. A Tiéd nagyon szép lett!
    Vigyázz magatokra!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az egyetlen előnye, hogy a szülők messze laknak! Minden hétvége tartogat valamit, amitől különb egy szürke hétköznapnál, és jobban összehoz bennünket is! Ilyenkor, főleg mikor még az autóban ülünk tudunk egymásra is figyelni, ami itthon sajnos nem mindig sikerül! De azért rossz is, mert nem tudunk segíteni nekik!
      A szövést próbáld ki, nem fogsz csalódni, legrosszabb esetben úgy jársz, mint én, beleszeretsz a technikába! :)
      Mi vigyázunk magunkra, Te is tedd ezt!

      Törlés