2012. június 9., szombat

Mázaaaaaaaaaaaaaaa!

Hol  a fenében is van Máza? Hát messze! Főleg ha az ember lánya eltéved! Csak 60 km-t húztunk rá az oda útra, de nem bántuk! Olyan úttalan utakon jártunk, és olyan szép helyeket láttunk! Nagyon jó kis út volt! Pusztán egy óra késéssel értünk Mázára, a megnyitóról lemaradtunk, így sajnos egy versenyről is! A képen látható kis tartót lehetett megvarrni az egység csomagból, amit a belépő díj mellé kaptunk, és az aki elsőnek megvarrta, az kapott egy anyag csomagot!
 Én is neki álltam az enyémet megvarrni, de rájöttem, hogy jobban szeretném majd itthon géppel, úgyhogy belevettem magam az ötlet-hajhászatba! Volt mit ellesnem bőven, és az a lányok is szívesen megosztották minden tudásukat! Nagyon jó hamis-szövéseket láttunk, nagyon jó táskákat, nesziket, amiknek a mintáját meg is kaptuk, leírásokkal együtt! Műveleteket megmutattak, mindent amit lehetett! Szóval jó volt minden!

Néhány kép a kiállításból:
Nagyon ügyesek a mázai lányok, asszonyok is!
Viszont egy kör kérdés:
Ez mi? Cica vagy egér!

Itthon elmentünk a lányokkal fagyizni, mielőtt mindenki haza ment volna, mutatom nagy büszkén,  hogy milyen cicát nyertem, és a  7 emberből 5 közölte, hogy ez egy egér! Szerintem cica! Majd megkérdezem a Lilit, Ő biztos tudni fogja! :) Ő még többet mit, mint a felnőttek!
Most gyorsan szabok ki 10*10cm-es négyzeteket, amikből ez lesz:
Utána pedig megyek vissza a családomhoz Bajomba! Ott majd ráérek holnap kézzel megvarrogatni!

2 megjegyzés:

  1. Szép napotok lehetett! Jó dolog, ha olyanokkal akad össze az ember, akik szívesen megosztják tudományukat. Tetszik ez a négyzetekből összerakott virág! Elárulod majd a titkot?

    VálaszTörlés
  2. A legjobb a titokban, ha már nem titok! Nagyon jó volt, egy ilyen nap mindig élmény!

    VálaszTörlés