2012. június 19., kedd

Ditti ruhája

Elkészült a Ditti ruhája! Fel van díszítve, de csak szolidan! Pedig olyan vad ötletek voltak, hogy ihaj... Itt is érvényesül az a mondás, hogy a kevesebb néha több! Az Anyja nagy piros tulipánt akart a boleró vagy a ruha hátára, hát azt nem kapta meg... Én még azon gondolkoztam, hogy a rózsákat nem össze-vissza varrom fel, hanem szépen egy magasságba, és organzával összekötöm őket, de akkor már túl koszorús lányos lett volna! Szerintem...
Szóval a végeredmény:
Úgy döntöttem a képeket látva, hogy még kap rózsákat... Eddig 4 van elől és 4 hátul! Hétvégén meg tudom tudom  majd mutatni, hogy fog állni a leányzónak! Addig meg rózsa gyártás még egy kicsit!

Ma meglátogat minket a Húgicám, eljön vigyázni a Lilire, míg én elrendezek pár dolgot... Remélem elhozza magával a hímzéseit, amit a Bencének csinált, és akkor be tudom fejeztetni vele! Megpróbálom rábeszélni, hogy Ő maga keretezze és hátlapozza be! Lehet, hogy nehezen fog menni, mert fél a varrógépektől, de talán sikerül! Délután remélem lesz miről beszámolnom!

1 megjegyzés: