2012. június 15., péntek

Ez nem az én napom!

Ma nagyon péntek van, pedig eddig a péntekekkel nem volt semmi bajom! Ma valahogy semmi sem sikerül!
Emberem elment dolgozni, gondoltam amíg a Lili alszik varrom az elsőáldozásos ruhát! Igen ám, de elkezdődött a nyári szünet, így ma nem kell felébreszteni! Úgy szoktuk meg, hogy ha kell menni oviba, akkor 7kor ébresztő a kisasszonynak is, hétvégén legkésőbb 8kor, hogy azért délután még tudjon aludni! Mert az olyan jó, főleg ha együtt alszunk ebéd után! De már az én lányom is kamaszodik, mert csak akkor nem tud felkelni reggelente, ha ovi van! Szünetben már reggel fél hétkor kukorékol, mint ahogy azt ma is tette! Így a reggeli varrás elmaradt! Helyette próbáltam azt elérni én is, ami az óvó néniknek simán megy, hogy a Lili végre egyedül felöltözzön! 2 órámba tellett, de sikerült! Igaz addigra rendesen sikerült leégetnem a tejbedarát! Konyhát feltámasztottam romjaiból, mire lejárt a mosógép! Az erkélyre teregettem, de ahogy vittem ki a ruhákat akkorát sikerült belerúgnom a székbe, hogy még mindig sajog a kis lábujjam! Most kezdődik a pakolj össze veszekedésünk! Na de azért jó dolog is történt ma! Megint kaptam 2 db tic-tac-os dobozt! A neten láttam, hogy milyen jó funkciója lehet az üres doboznak! Még nagyon a gyűjtés elején járok, de már valami látszik a célból:
Egy-egy dobozba 5-5 méter szalagot tekertem fel! Nagyon tetszik, ahogy színek szerint elkülönülnek a szalagok,és ha már sok dobozom lesz, akkor a szoba dísze is lehet! Vettünk a Lilinek bugyikat, és egyenlőre annak a tartójába raktam bele őket, így könnyebben tudom őket vinni, ha arra kerül sor!
Fő az újrahasznosítás! Többiek még egy kis kosárba vannak, a nagyok feltekerve, de ezzel is úgy vagyok mint az anyagokkal, hogy soha nem elég belőlük!
Nemsokára megyünk aludni, de ma sok dolgom van még! Ma megyünk ki Anyósékhoz, és össze kell  pakolnom! Mivel holnap lesz a Varrjunk a szabadnap nap, ezért még ki kell találnom, hogy mit is varrjak! Sajnos egyedül fogok varrogatni, mert a közelben nem lesz semmi nyílt program! Sajnos a füredi lányokat sem sikerült mozgósítani egy helyre, de bízom benne, hogy azért külön-külön ugyan, de mindenki varr majd valamit! Én vagy szalagot fogok hímezni, vagy hamisat szőni! Mázáról hoztam pár leírást a szövéshez, azokat is szeretném kipróbálni, meg nagy kedvencem lett a szalaghímzés! Ehhez le szeretném még tölteni a Szalaghímzés ABC-je-t! Köszönöm Horváth Krisztinának, hogy feltöltötte, bár arra készülök, hogy megveszem ennek ellenére a könyvet!
Mindenkinek jó hétvégét, és aki csak teheti holnap keressen egy jó kis csoportot, és varrjatok együtt a szabadban!

1 megjegyzés:

  1. Úgy látom nem volt egyszerű napod Vera! Ez bizony így működik, ha alhatna - kukorékol, ha korán kell kelnie -nehezére esik!
    Sajnos én nem tudok a szabadban varráson részt venni, de, hogy miért, az legyen TITOK! Vasárnap árulom el!Szép, varrós hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés