2012. június 12., kedd

Cicamamának!

Van nekem egy nagyon jó barátnőm, akitől én nagyon sokat tanultam, tanulok, mint a varrás terén, mint a gyerek nevelés terén egyaránt!
Ő nem más mint az én pici lányom óvónénije, az Ági néni!
 Egy mindig vidám, jó kedvű, csupa szív asszony! A cica csoport óvónője!
Ma nagyon jeles napot ünnepel! Ma van 30 éve annak, hogy óvó nő lett! 30 éve dolgozik a kaposvári Petőfi Sándor Központi Óvodában! Az iskolai évekkel együtt már 34 éve ugyan abban az intézményben dolgozik, ami ma nagyon nagy szó! Őt ünneplik ma a gyerekek, és a pedagógusok! A gyerekek köszöntőjén már túl vannak, este lesz a felnőtt ünnepség! És a kettő között még jön hozzám is! Igaz ma reggel már sikerült megríkatnunk egy kis virágcsokorral, és az én jós tudományommal! Lili vitt Neki egy kis virágcsokrot, és közölte vele : " Ági néni! Boldog 30. jubi-jubi-jubi-umot!" Csináltam a csokor mellé egy kis kártyát, melyen az állt,-már csak a lényegére emlékszem- hogy:

Személyes horoszkóp egy 30 éves Cicamamának! 
Ma végre úgy érzi, hogy a társadalom hasznos tagja!
 Sok meglepetésben lesz ma része, melyben benne lesznek a fiatalabb cicák kezei, de figyelnie kell a sünökre, egerekre, teknőcökre, macikra, csigákra és lepkékre és nyuszikra is!
 ( Fiatalabb cicák: cica csoport másik óvónője Nóra néni, és a dajka Ildi néni, na és persze a gyerek, a többi állatka az ovi többi csoportjának a neve!)
Hiába esik ma az eső, nagyon jó kedved lesz, de ennek ellenére sokat fogsz pityeregni!


Tudom, hogy tehetségem egy jósnőével vetekszik, de a sírás már reggel is össze jött, és ki tudja mi lesz még estig!
Ez a tekintett ma elmarad szerintem!
De hogy a meglepetéseknek sora ne érjen véget az oviban, délután a kávé szünetben én is meglepem valamivel! Mint említettem nagyon sok köszönni valóm van Áginak, hiszem Ő lett az én kaposvári Anyukám! Szinte minden nap együtt kávézunk, munkaidejéhez igazodva! Segítjük egymást ahol csak tudjuk! Ezért tegnap nekiálltam, hogy csinálok egy ajándékot, ami igazán Ágis! Amit tudom, hogy mindennél többre fog tartani! Igaz zöld lett, és tudom, hogy az Ági a harsányabb színeket szereti, de ennek is nagyon fog örülni!
Egy cicás kép a Cicamamának!
 Ez majdnem a végleges verzió!
 Ez már tényleg a végleges, itt még kapott a baba egy tűzést!

Ági nagyon boldog 30. Jubileumot! Remélem a 40.-et is együtt fogjuk megünnepelni! És abban is reménykedem, hogy tudod mennyire szeretünk!Köszönjük, hogy vagy nekünk!

És egy kérés, ha olvasod éjjel a bejegyzésem, légy szíves ne hívj fel a képek miatt! Ezeken a képeken szeretlek a legjobban! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyszerű érzés, ha az embert úgy szeretik, tisztelik, mint Ti "Cicamamát". Valóban megérdemli ezt az ünneplést, a leírtakból én is úgy gondolom!Isten éltesse Ágit és Téged is, hogy ilyen kedves meglepetést tudtatok szerezni neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, ezért érdemes tűt ragadni! Az Ági tekintettéért, mikor megkapta, és az ilyen hozzászólásokért! És ezért szép a foltvarrás, mert lassan már úgy beszélgetünk, mintha évek óta jól ismernénk egymást! Pedig ha tudná a világ, hogy sajnos még nem találkoztunk soha! De majd egyszer! Talán! Biztos! Nagyon szépen köszönöm Böbe!

      Törlés