2012. június 6., szerda

Füred

Tegnap este megint füredi nap volt!
Hulla fáradtan értünk  haza, többes számban írom, mert eljött velem a Lili is! Ez volt neki az első foltvarrós estéje, hát nem is vitte túlzásba a varrást, két öltés után lerakta a tűt, és kipakolta a táskámból a túlélő készletet  ( innivaló, ennivaló). Vittünk a lányoknak egy doboz cseresznyét, annak a felét is a Lili ette meg! Néha azért elült  a fenekén, és rajzolt a lányoknak, de az idő nagy részében csak rohangált, és a szomszéd teremben lévő zumbázókat leste!
Lehet, hogy oda kellett volna beállítanom....

Tegnap telefon tokot varrtunk, amit még aszalóban tanultam, azt próbáltam meg átadni kisebb-nagyobb sikerrel!
Mi látható a képen? A két hete készült varrós szütyőket befejeztük otthon, és elhozták a lányok, ezen kívül két telefontok, ami elkészült, és a mi  Maricánk szalag hímzett neszije!

Nagyon jó hangulatba telt az este, egy nagy szomorúságunk volt, hogy egyik Mariannunk csúnyán elesett, és szilánkosra törte a könyökét, hétfő este műtötték szegényt! Innen is jobbulást kívánunk Neki!

Megbeszéltük a hétvégi utazásunkat: mázai lányok készüljetek! Megyünk!

És még egy érdekesség amit Ritánál találtam! Egy rekord kísérlet, ízig-vérig magyar! Aki tud segítsen a gyűjtésben! Én már rá álltam a témára, és értesítettem a csoport tagjait, hogy kutakodjunk a maradékok között! Ritát ismerve és a kis csapatát, gyönyörű, munka fog születni! Várom már a képeket, beszámolókat, de addig is jó gyűjtögetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése