2012. június 22., péntek

Alakulunk...

Alakul a táska, holnap kell átadnom, csak egy kicsit csúsztam meg vele, de nem baj, még időben vagyok! Ma még el fog készülni, mert ebben a nagy melegben nem igazán tudok aludni, csak reggel hűsével, de akkor meg nem hagynak...
Tegnap egy kicsit sikerült lazítanunk! Grillezésre mentünk, és kis medence parti is kialakult belőle, így lettem a tűt kis időre!
Elvileg öten vannak a medencében, de nagyon hullámzott a víz, így nem bírtak egy helyben megmaradni!
A tűz nehezen gyulladt be, de utána... Finom lett minden amit sütni kellett
Húsok mellé készült a saláta, nekem a melegben ez volt a mindenem! 

Itt a cukkini saláta készült, meg volt egy kis meggy is előételnek


Desszertnek volt dinnye, fagyi! Italnak finom házi bodzaszörp! Délután 5-re mentünk, és este 10-kor értünk haza! Lilit nem kellett altatni, engem annál inkább... Hajnali egytől 3-ig lestem, hogy a villámok mikor érnek már közelebb, de csak a szele ért ide, még a hangja sem, pedig körbe villogott rendesen... Így nem maradt más lehetőségem, mint hajnalban beültem az erkélyajtóba, és játszottam a telefonommal! Ma már rutinosabb vagyok, készítettem elő varrni valót éjjelre, ha megint kidob az ágyam! A poén az az egészben, hogy a férjecském észre sem vette, hogy nem vagyok mellette, olyan nyugodtan horkolt, hogy az eszméletlen.. . Mindig is irigyeltem az alvókáját, de hát férfi... Annak idején mikor a Lili pár napos volt, és még nem aludta át az éjszakát, apjának hiába visított, sosem hallotta meg, pedig egy szobában aludtunk, és az apjához volt közelebb.
Ma egész nap táskáztam, és már csak ferdepántozni kell! Most hogy szünet van az oviban, kevesebb időm marad varrni, főleg mert délután aludni kell a Lilivel! :)) Csak ne lenne ennyire meleg! A konyhámban most van 30 fog, pedig nem is főztem ma! Fent az emeleten ennél melegebb van, de nem merem felvinni a hőmérőt!
Bence megéhezett, meggyet követel... Aminek a magját meg kell őrizni, mert egy jó foltvarró még a meggy magot is fel tudja használni, ha másra nem is babzsákba bab helyett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése