2012. június 9., szombat

Bemelegítés

8-kor indulunk Mázára, varrós készlet összepakolva, GPS töltőn, ott kint hét ágra süt már a nap, azt hiszem sikerült is kipihennem magam, de még az ízületeimet is be kell járatnom! Ezért korán reggel szemeztem egy kicsit! Ági, a lányom óvónénije, illetve az én egyik legjobb barátnőm kedden ünnepli óvó nő létének 30 éves jubileumát! :) Ezért nekilátott egereket csinálni! Mért pont egér nem tudom, mert amióta ismerem a Cica csoportot vezeti, na mindegy, de sikerült rábeszélnem, hogy segíthessek neki! Most itt tartunk:
Ha jól számoltam, akkor 18 db-nak varrtam fel tegnap az orrát, meg párnak a szemét! A szemeket ma reggel fejeztem be! Nemsokára jön az Ági és akkor neki állunk hegyezni a füleket, ha kihegyeztük fel is varrjuk! Egy jó kis kávé mellett!
 Ez a minta darab, de még ez sem a kész jószág! Még ki kell tömni, és bekötni a farkát!


 Amennyire lesz idő, azt megcsináljuk 8-ig, aztán indulás!!!!
Nagyon várom már, nagyon jó programnak ígérkezik ez a mázai közös varrás! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése