2012. június 20., szerda

Mai varrásunk!

Mi fürediek ma tartottuk meg a szabadban varrást, mert a szombat sajnos a vezetőnknek nem volt jó! A csapat fele beült egy kis kaposvári cukrászdában, és jókat beszélgettünk, meg ettünk ittunk, sajnos csak nekem jött meg a varráshoz a kedvem, de nem zavartattam magam, neki is estem! Sajnos nem lett az igazi! Megint hülye voltam, és nem kérdeztem előre ez lett a vesztem! Megkaptuk a leírást, melyben az állt, hogy egy 24*24-es alapot rácsozzunk be 2-2-4-2-4-2-4-2-2 cm-enként! Hát én megtettem! Igaz, hogy tovább bonyolítottam volna a mintát, ha lett volna hozzá helyem, mert sajnos azt elfelejtették házzá tenni, hogy keretet azért kéne rámérni! Én jóhiszeműen arra gondoltam, hogy az már benne van... Na mindegy! Szóval ez lett belőle:
Ez a szín oldala
Ez a fonáka

A lényeg, hogy rájöttem ma, hogy a múlt vasárnapi bejegyzésemnél mit jelentett a harmadik mintában a séma rajzon a karika... Ezt is úgy kellett varrni, hogy a 2 cm-es négyzetek csúcsait össze kellett húzni, és a hátoldalán a varrás során kialakuló részek csücskeit is össze kell varrni, ezek egy kisebb kockát adnak ki! Szóval egy kevés értelme azért volt a mai találkozónak! Semmi érdemlegeset nem beszéltünk meg a jövőre nézve, de azért jókat nevettünk  múlton! És megint rájöttem néhány apróságra, mint pl.: a körök lényegére...

2 megjegyzés:

  1. Hát, a hibákból is tanul az emberlánya!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még csak azokból igazán, csak az a nem mindegy ki hibázik! Foltsvarrásban nincs hibás, csak egyedi! :-D

      Törlés