2012. június 13., szerda

Köszönet!

Emberek tegnap a látogatóim száma átlépte az 1000-t és ugyan azon a  napon az 1100-at is, én ezt akkora dicsőségnek éltem meg, minta 10 000 lenne! Nagyon köszönöm mindenkinek, és Isten tartsa meg jó szokásotokat!

Ma reggel az Ági letámadott az oviban, ironikusan ugyan, de számon kérte, hogy miket írtam róla tegnap! Közölte, hogy sajnos nem tudott hozzá szólni, de a szemei még ma is könnyesek voltak, ahogy beszélt róla! Ehhez nem csak az én bejegyzésem kellett, hanem Böbe hozzá szólása is! Itt is köszönöm (Ági nevében is!) Böbének a szép szavakat!

Köszönöm mindenikek még egyszer!!!

2 megjegyzés:

  1. Köszöntelek a blogolos világba!
    Ha gondolod néz be hozzám...
    http://www.rozsamuhelye-2010.blogspot.hu/
    Üdv.Rózsa

    VálaszTörlés
  2. Mindjárt kiszúrtam Vera, hogy rokonlelkek vagyunk (még a háttérválasztásnál is megegyezik az ízlésünk!)! Még ma is figyelem én is, hogy mit mutat a számláló! Örülök a sikerednek! Csak így tovább... Rózsához érdemes ellátogatnod szerintem is!

    VálaszTörlés