2012. június 18., hétfő

Lili papucsa

Nem bírok napi rendre térni! Lilinek, a 4 éves lányomnak, aki egy átlagos gyerek, átlagon felüli szemekkel, új papucsot kapott ma! Most este mentünk vásárolni, és már nagyon esedékes volt egy új, mert a régit enyhén kinőtte... Igen ám, de van neki egy dinka anyja, aki megválogatja, hogy miben jár a gyerek, már amennyire azt a lehetőségek engedik! Szerintem a "lábújközis" strandpapucs nem négy évesnek való, így azt meg sem mutattam neki, a gumi klumpákat is próbáltam nagy ívben elkerülni, de azok mellett már nem tudtunk elsunnyogni! Erősen jött a rábeszélés, hogy azok milyen szépek, és van köztük rózsaszín is! De anya gonosz, és nem enged! Kinéztem azokat a fajtákat, amik követik a láb formáját, az ujjaknak van benne helyük, a felső részük állítható, és amilyen nekem is van csak nagyban! Eddig az volt a szava járása, hogy: " Anya, ha nagy leszek vegyél nekem olyan ruhát, cipőt, mint amilyen neked is van" ! Gondoltam itt az ideje, akkor veszünk egyforma papucsot! De nem gondoltam, hogy ennyire közel lesz a kettő egymáshoz! 4 éves, 110 ruhákat kezdi most kinőni! 29-es azaz huszonkilences papucsot kellett vennem neki! 26-ossal kezdtük a próbálgatásokat! Kírának, a Lili unkatesójának, aki 3 hónappal idősebb, 22-es papucs kell! Az oviban az ikreknek sem kell ekkora papucs! Én ezen annyira fent vagyok akadva, hogy az már elmondhatatlan! 4 évesen 29-es mi lesz 10 év múlva?! Remélem csak el van méretezve a papucs! Már megint szembesülnöm kellett vele, hogy menyire nő ez a gyerek, pedig pár hete még... Hm... ez van

Ilyen volt 4 éve...

Aztán itt már Apa kettlebell golyóját tette arrébb

Ezekről a szemekről beszéltem

Itt már haja is kezdett nőni...
Itt meg már 29-es papucsban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése