2012. június 4., hétfő

Húgicám


Van nekem egy kis Húgicám, na jó nem is olyan kicsi, elmúlt már 20! A lényeg a lényeg, azt gondolja magáról hogy nincs semmi kézügyessége! Az biztos, hogy mindig mindent túl akar bonyolítani, de minden kezdet nehéz, de azért ezek a képek szerintem másról árulkodnak:
Ennek a katicának még az orrát kell kivarrnia, és kész! Egy kicsit elvont a drága, mert az egész katicát úgy hímezte ki! Hogy mi lesz a végeredmény, az még kérdés, de hogy szép lesz az tuti!
Akinek két bal keze van, az nem tud ilyeneket hímezni! Nekem nagyon tetszik, de döntse el mindenki saját maga!

Nekem egyik kedvenc technikám az úgynevezett redwork! Egy piros hímzett kép fehér alapon, és piros anyaggal keretezve:

Ezeket a Lili szobájába csináltam!
Ezt egy cicamániás Andreának!
Most kitaláltam csinálok egy ajtódíszt, a Bence szobájába, viszont az bluework lesz! Vagyis minden kék! Itt tartok vele:
Ez még csak az első kép, lesz még kettő! Ezt szombaton délután varrtam Anyuéknál! A Húgom kedvet kapott, és úgy döntött csinál egy ugyan olyan díszt mint én, csak rózsaszín lesz, és a Lilié! Neki is esett gyorsan:

Itt még folyamatban volt az első képe! Nem tudom, most hol tart vele, de remélem azért jut ideje a tanulásra is! Nem biztos, hogy ha a köz.gaz vizsgán ezt mutatja be, akkor átmegy!

Szóval szerintetek tényleg semmi kézügyessége?! Szerintem csak nem tudja lekötni magát ilyen munkákkal, de ügyes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése