2012. augusztus 5., vasárnap

Varrós vasárnap!

Ez ma megint egy nekem szánt feladat volt, amire fel is használtam a nyereményem egy részét! A zöld anyag és a farkasfog volt a nyeremény, csak a béléssel és a vliessel egészítettem ki!
Nem bonyolítottam túl a dolgoz, az volt a szándékom, hogy a kézi munka ollómnak legyen egy jó kis helye! Nyakba akasztható, és a karabinerrel bármikor felszabadítható!
Tökéletes lesz a jövő hétre!
Nagyon tetszik ez a zöld anyag! Nagyon örültem neki, mikor meghozta a postás! Nem véletlen szólt a játék kiírásban, hogy a nyereménye kincsek foltvarróknak!
Részletfotókat elküldtem a Ritának! Most megint Fortunára bízom magam, de abban is reménykedem, hogy ma kicsit többünknek sikerült időt szakítani a feladat elkészítésére!
Azt sajnos előre látom, hogy a jövő heti játékról lemaradok, de ezt most nem bánom!
Holnap reggel indulunk a Balatonra, egy hét múlva jövünk meg, terveimben szerepel egy kis kötés, tűzés és hímzés is! Ezekhez készültem, hogy mi lesz belőle még nem tudom, de mindenképpen hozom majd! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése