2012. augusztus 4., szombat

Elkapott a lendület!!!!

És megint kipróbáltam valami újat! Szerintem az egyik legszebb szakma az asztalosság! Hát van még mit gyakorolnom ezen a téren! Bár az eszközeim amiket használtam elég puritánok, és a helyszín sem egy igazi asztalos műhely, de ezt nézzétek  mit csináltam:
Amikor meg fog születni a Bence, Lili is kap egy babát! A KisBencét! Mi már csak így hívjuk! Lili azt mondja, hogy az Ő pocijában is van egy Bence, meg az enyémben is, de Apáéban nincsen, az övé csak a sörtől nagy! :)
Mikor elkezdtük összeállítani a Bence szobáját, akkor a Lili megkérdezte, hogy az Ő Bencéjének is lesz e rácsos ágya! Hát na ná! Persze hogy lesz! Illetve már van! Anya csinált egyet! Még fehér szegő akármit kell rávasalnom az élekre, és akkor lesz teljesen kész!

Barkács terep! Ilyen mikor dolgozok

Ez a baba lesz a KisBence! Egész Kaposváron ez az egy fiú baba volt! Mert sajnos a kék ruhás babák többsége lány baba kék ruhában! Nekünk viszont fiú kell! Elvileg ez a baba is eszik, iszik, pisil, kakil, könnyekkel sír, mint az igazi babák, csak sokkal halkabbak! Még pelenkát is kaptunk hozzá, meg bilit, cumit, cumis üveget, tápszert, sőőőőt! Születési anyakönyvi kivonata is van! Csak tudnám ki az apa!!?
Szóval, ha már így állunk, akkor kell neki rácsos ágy is! Szerencsére a régi babák hurcija és babakocsija jó Neki is, így azokat csak át kell húzatólni, mert minden rózsaszín! Kell neki varrnom pár meleg ruhát, takarót, rácsvédőt! Szóval még van program rendesen!
Liliék ma Orfűn strandolnak, úgyhogy kíváncsi leszek a véleményére, ha meglátja az ágyat, bár egyenlőre még baba nélkül!

Ja és a legszebb a kiságyban , hogy az egész 2300 Ft-ból készült! A Praktiker lapszabászatának leértékelt  darabjait válogattam össze, a lécek voltak a legdrágábbak és az élre való valami, aminek nem tudom a nevét!

Na most viszont megyek varrni, mert ígértem mára egy szatyrot, és azt be is fogom mutatni!

7 megjegyzés:

  1. :O Hát ez nagyon jó! :D
    Húú már alig várom, hogy lássam. :P
    Tényleg fiúbaba? o.O Meg van mindene...? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ellenőriztem! :) Mindene megvan! Kicsit fura, de kukacos!

      Törlés
  2. :D húú hát ezt látnom kell. XD

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet a KisBence! Ismered Süveges Gergő könyveit? Érdemes elolvasni. Ügyi vagy a barkácsolásban is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van még hova fejlődnöm ezen a téren is, de büszke vagyok rá! A könyveket nem ismerem még, de teszek ellene! :) Köszönöm a tippet! :)

      Törlés
    2. Szuper könyvek!!!Süveges Gergő: Apa-Kép-Írás, Apaszem-ezt kapta kisvejem a ballagásra a baglyos borítóba.Én a héten kaptam vissza olvasásra. Hangosan kacagok egy-egy részleten. A FB-on küldök majd egy részletet!

      Törlés