2012. augusztus 17., péntek

Megvannak!!!!

Megkaptam végre a siófoki képeket! Múlt szombaton voltunk ott, sajnos elég rossz időnk volt, ami mellettünk szólt, az az, hogy az eső csak riogatott minket, de nem esett szerencsére!
De a lényeg...
1. ) többet az életben nem ülők hajóra! Akár milyen tükör sima lehet a víz!
Kicsit hullámzott a Balaton

Tekintettem mindent elárul! :)

Lili vezette a hajót! :)

Kalóz hajón voltunk! Gyerekek kincset kerestek lent a kabinban, hajót vezettek, sellőt mentettek! Szóval jól érezték magukat! Csak a széllel voltak bajok, de azzal nagyok!
Nagy nehezen túl éltem! Bár nem csak én éreztem magam rosszul!

Volt egy kis dühöngés is!



Volt etetés, szikla mászás, rohangálás, csajos beszélgetés! Mi kell még! Minden megvolt egy szuper naphoz, gyerek szemmel nézve!
Nekem sajnos rá kellett döbbennem, hogy most már minden cipő szorít, és a Balaton hullámzó vízének már a látványától is rosszul vagyok a hajózást követően!


Délutánra szerencsére az idő is megjavult, így előkerült a rövid nadrág is! A délutáni alvás elmaradt, így egy kicsit fáradtan indultunk vissza a szállodába! Este nem kellett mesélni senkinek, nem voltak az alvással gondok!
Jövőre már eggyel többen megyünk nyaralni remélem! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése