2012. augusztus 16., csütörtök

Hogyan?!

Hogyan hozzunk frászt a ház urára?
Nekem sikerült hajnalban elég rendesen!
Hajnali fél háromkor a mellettem végre "csendesen" szunyókáló férjem mellkasára vágtam egy hatalmasat, miközben én már ugrottam is ki az ágyból! Nem kellett neki sem sok, már állt is az ágy mellett, reszkető hangon kérdezte: "Mi van? Menni kell!"
"Á dehogy, csak segíts becsukni az ablakokat esik az eső!"
Kiderült, hogy pontosan 3 db ablakot hagytam nyitva, azok is tetőtéri ablakok, nem is messze egymástól, és mire becsuktuk őket az eső is elállt, mi meg két percen belül úgy aludtunk tovább, mintha nem történt volna semmi!
Reggel a Drága ember egy kávéval fogadott, és megkért, legközelebb ha megered az eső, ne így ébresszem fel, mert tényleg frászt kapott!


2 megjegyzés:

  1. Istenem, ez jó volt! Gondolom, kalimpált a szíve rendesen! :) Máskor tényleg fogd vissza magad egy kicsit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígérem, ha tényleg eljön az idő, óvatosabb leszek, nehogy úgy megijesszem, hogy a végén még Őt kelljen ápolni! :)

      Törlés