2012. augusztus 2., csütörtök

Öröm és bánat!

Mindig együtt járnak! Ezt mindenki tudja! Ma engem is értek jó dolgok is, rosszak is!

Kezdjük a rosszal, abból szerencsére nem sok akad!
Szingli lettem! De csak jelképesen szerencsére! Elértük azt a kort, hogy le kellett vennem a jegygyűrűmet! Úgy be vannak dagadva az ujjaim, hogy megértem leszedni! A bokámról nem is beszélve! Már a "tanga" papucs sem jöhet szóba, az is szorít, bár eddig az volt a legkényelmesebb viselet! Lehet, hogy sokat varrtam! Most csinálom az utolsó 40 plüsst, aztán szülésig pihi! Ma végeztem a gépi varrással, és most állok neki kiforgatni, és a kézzel készült részeket is megcsinálni! Szerencsére ezeket már felpolcolt lábakkal!
De megálmodtam, tegnap hajnalban, hogy ez az állapot már nem tart sokáig, Bence aug. 27-én meg fog születni! Bár az orvosok szerint szept.14, de hát nem rajtuk múlik, igaz rajtam sem!
Én a 27.-éhez tartom magam, és addigra kész lesz a gyerek szoba, berendezve, minden ruhácska kimosva, kivasalva helyére kerül, kórházi motyó az ajtó mellé készítve! Aztán ha nem 27-e, akkor meg jön amikor akar! Neki jobb lenne, ha tovább bent maradna, már csak azért is, mert 23-án lesz a hivatalos, naptárba jegyzett Bence névnap, és ha még augusztusban megszületik, akkor egy kicsit közel lesz a névnapja a szülinapjához!


És akkor a jók:

A dagadás miatt én annyi de annyi finom magyar görögdinnyét megettem az elmúlt napokban, hogy már attól nő a pocim! :)

A szülinapi játékra egyre több jelentkező ember bemutatkozását olvastam, és nagyon szimpatikus ügyes hölgyekről, lányokról lehet beszélni! Nagyon tetszik, és nagyon várom már! Nagyon sok pozitív benyomás ért erről az oldalról!

Megkaptam ma  a múlt heti Varrós vasárnap nyereményét! Nagyon szép dolgokat kaptam! Érdemes volt játszanom ott is! Nem kell mit tudom én milyen nagy dolgokra gondolni, de a Rita igazat mondott a nyeremény kincsek foltvarróknak! Hogy mi lesz belőle még titok, de egy titok sem lehet örökké titok, erre is fény fog derülni előbb vagy utóbb!

Volt ma nálam az Ági! Az óvó nénink! Hozott nekem egy tök tuti szütyő leírást! Ő már vagy 10 éve varrta, de mivel én kezdő vagyok, így nekem még minden új! Neki is estem ennek is! Szerintem legkésőbb szombaton be tudom mutatni és a leírást is közre tudom majd adni, ha valakinek kell, de most kicsit félre kell tennem a plüssök miatt! De ez nem kerül olyan mélyre, hogy ne fejezzem be!

Szóval zajlik az élet szépen rendesen, ahogy kell! Most pedig indulás az oviba Lolkáért! Kezdődhet a délutános műszak! Ez a legjobb az egész napban, mikor végre együtt a család!!!  :)

4 megjegyzés:

  1. Utolsó hetek, hogy együtt lehettek a pocaklakóval, pihenj amennyit csak tudsz!
    Remélem hasznos aprósággal leptünk meg, ráérsz felhasználni pár hónap múlva!
    Reiner Rita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hónapokat várni a felhasználásra? Rita! Miről beszélsz? Akkor mért ilyen szép anyagot kaptam? :)
      Na jó, lehet, hogy nem most rögtön használom fel, de sokáig nem fog a polcon állni az tuti!

      Törlés
  2. Biztos a nagy meleg miatt dagad a lábad és a kezed. Szerintem is pihenned kellene, mert szülés után nem lesz könnyű időszak Neked! Vigyázz Magatokra!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma dolgozom utoljára, aztán jövő héttől jön a megérdemelt pihenés a Balaton parton! 1 hét nyugalom (unalom)! Ekkora pocival csak nézem, hogy a család többi tagja lubickol, már gondolkodom azon, hogy mivel foglaljam le magam közben! Lehet, hogy kötni fogok, hiszen jön a tél majd valamikor! :) Szóval holnaptól a pihenésé a főszerep!

      Törlés