2012. augusztus 25., szombat

Ez már a vég, vagy épp a kezedet?

Vagy a kánikula ment az agyamra, vagy a hormonok jelzik, hogy nemsokára idő lesz...
Ma végre kaptam kölcsönbe egy porszívót... A régit meg elvitték szerelőhöz, így egyenlőre nem futok újat venni, de legszívesebben már rég elrohantam volna! A kölcsön gép majdnem hogy rosszabb, mint az enyém... Ha nem tetszik neki, hogy hogyan áll a zsinórja, akkor nem hajlandó dolgozni! Igen ám, de melyik a jó pozíció? Ha megmozdul a gép, automatikusan feltekeri vezetéket, vagy épp leáll az egész! Mire a nappalit felporszívóztam vagy 20szor dicsértem meg a gyártóját, és az összes hozzátartozóját... Közben úgy levert a víz, hogy azt már hagyjuk inkább...
Az ebéd egész jól sikerült, túrógombóc volt, igaz fagyasztott volt, de nem főztem túl, ez már nagy szám nálam... A délutáni alvás nem sikerült, a Lili nem igazán volt együttműködő... Helyette fél óránként visított, hogy éhes, de egy gombócnál többet nem volt hajlandó enni... Általában kettőt melegítettem neki, így egy maradt nekem is!
Hál' Istennek az Apjának mára is szerveztek programot, igaz arról volt szó, hogy délben haza ér, erre még mindig nincs sehol! Pedig reméltem, hogy délután kimegyünk valahova vizet keresni, valami medence formátumban! Hát maradt helyette a kád! De abban legalább tudom, hogy nincs gomba... :)
Egész napos ne ugrálj, ne rohangálj, állj már meg, pakolj össze, ne morzsázz után gondoltam a múlt heti szőlőből csinálok szőlőlét, hátha az lehűt engem is, de a kb. fél liter mennyiségből nekem egy csepp sem jutott, a kisasszonynak viszont annál több! Várjuk a hatást!
Eztán jött a nap csúcsa!!!! Gondoltam csinálok pudingot, de nem főzőset, csak úgy hidegen! Rá is volt írva, hogy kézi habverővel kell csinálni, de én sietni akartam, és a turmix géppel csináltam! Hallottam, hogy áll be egy autó az udvarba, hátat fordítottam a gépnek, hátha Apa jött meg végre,  közben elengedtem a poharat! Hát nagyon hülye ötlet volt, mert a gombot közben továbbra is nyomtam, így a puding fele a gázon, konyhaszekrényen,falon,  földön kötött ki! Így jöhetett egy nagy konyhai takarítás! Fantasztikus volt! Már alig várom a holnapot, remélem a beígért lehűlés megjön végre, én is magamhoz térek, vagy legalább a Bence meggondolja magát, és végre a hormonok is elnyugszanak egy kicsit! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése