2012. augusztus 24., péntek

És a víz csak forr továbbra is!

Azt mondják, hogy a baj nem jár egyedül...
A hét elején kinyírtam a porszívót, tegnap az Ember meg a kocsit...
Egész héten alig láttam, mert munka után egy barátunknak segített költözködni! A szomszéd településről költözik be Kaposvárra! Minden nap munka után pakoltak, szekrényeket szedtek szét, meg ilyenek! Tegnap este elmentünk mi is a Lilivel! Mikor vitték ki az utolsó fordulót beugrottak értünk is! Az utolsó stop táblánál állítólag valami történt, mert azóta olyan hangja van a kocsinak, mintha valami jó kis tuning autó lenne! Gondoltuk nem komoly a baj, talán csak kilyukadt a kipufogó, de amikor odaértünk  a házhoz, az én Drága Emberem nagy szakértelemmel lefeküdt a kocsi alá, és megállapította, hogy nagyon mozog a szerkezet, lehet, hogy le fog esni! Ennek örömére a pakolás közepette az esti 34 fokos lehűlés hatására megivott egy doboz sört, hogy ha már esik a kipufogó, akkor azt én hagyjam el, ne Ő! Még szerencse, hogy azért azt lebeszélte a szomszéddal, hogy ma elviszem a kocsit szervizbe! Reggel 9kor már mehettem is, fél 11re kiderült, hogy mekkora a kár! Átmenetileg megjavították, de erősen ajánlották a teljes kipufogó cserét minél előbb! Ezért a terveim szerint jövő héten mg elmegyünk így szülni, aztán ha már megvan a Bence, mehet a csere is... Addig viszont kell az autó, mert ki tudja mikor kell menni...
Na de három a magyar igazság, és egy a ráadás, így várom azt a két dolgot, ami feladja idő előtt! :) Most lejárt a mosógép, és mi több, elvégezte a munkáját! Éljen! Egy gonddal kevesebb...
Ma volt Az anyatejes világnap alkalmából egy kis előadás sorozat Kaposváron! Mivel a szopizással a Lilinek nem volt gondja, így bízom benne, hogy a Bencével is minden simán megy majd! Engem ezen a programon jobban érdekelt most a hordozókendő, és az ezzel kapcsolatos információk! Nagyon jónak tartom ezeket a kendőket, mindig is nagyon tetszettek, de valahogy a Lili idejében még annyi rosszat hallottam róla, hogy nem mertem megvenni, de most épp az ellenkezője... Csak jókat hallani! Szerintem majd veszek is egyet, de szerencsére lehetőség van arra, hogy kipróbáljak, kipróbáljunk különféle anyagú, hosszú, formájú hordozókat, és egy hónapra bérbe is lehet őket venni, hogy tényleg a legjobbat tudjuk kiválasztani! Most már csak a Bencére várok, és akkor teszteljük őket!
Ma kitaláltam, hogy nem vagyok hajlandó semmit sem csinálni! Leülök, bekapcsolom a tévét, keresek egy lavórt, jó kis vízzel a lábam alá, és közben kötök! Innentől a pihenésé a főszerep amíg a család haza nem ér! :) Csak ne lenne ilyen meleg....

4 megjegyzés:

  1. Ebben a fene nagy melegben jobb programot ki se találhattál volna! Pihenj csak! Idén mindenkinél csőstül jön a baj. Én már túl vagyok az életünk baromi nehézségein... De ha akkor valaki azt mondja, hogy lehet ennél még rosszabb is...!!! Végre túl vagyunk rajtuk. Amikor benne vagy a közepében, nagyon szar, olyan, mintha minden és mindenki össze esküdött volna ellened. Utána meg már nem is érzed, milyen nehéz volt az az időszak. Ne stresszelj, az a lényeg! Ezek a dolgok megoldódnak! Pihenj csak tovább - bár lassan este lesz, gondolom, a család is megérkezett. Ettől függetlenül legyenek ezek az utolsók már a Te napjaid, mert aztán úgyis felbojdul az életetek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megjöttek! :) És éhesek! :( Jöhet a pizza! :)

      Törlés
  2. Hát igen, a baj mindig csőstül, sajnos... Én most nagyon nehezen viselem a meleget, el sem tudom képzelni, hogy te várandósan hogy bírod. Mindenesetre kitartást kívánok neked még erre a kis időre és könnyű szülést neked.
    A hordozókendőt pedig mindenképpen ajánlom! A fiam amúgy is hordozni akartam, de az elhatározásomat megerősítette az a tény, hogy utálta a babakocsit (most sem rajong érte). Imádom hordozni, könnyű, kényelmes, gyors, csak felkötöm és már úton is vagyunk. Ő is imádja, még így nyáron is, mert jól elnézelődik benne. Én Moby kendőt vásároltam, ez csúcsszuper középkategóriás rugalmas kendő, de lassan jöhet a szövött kendő, mert Máté közel 10 kg és ilyen súllyal már könnyebb lenne háton, de ahhoz még erősödnie kell egyrészt az én pénztárcámnak (egy jó szövött kendő 20-25 e), másrészt az ő hátának :) Ja és ha hasfájós volt, csak ebben tudtam tartósan 30 perc alatt elhallgattatni, ebben múlt el leghamarabb a pocakfájás, előtte 3-4 órát masszívan üvöltött.
    Szóval ódákat tudnék még zengeni a kendőről, de ha kezdetekben nehézségekbe is ütközöl, ne add fel, 4-5 felkötés után profivá lehet válni, no meg a picinek is hozzá kell szoknia. Sok sikert és ne haragudj az ópuszért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ópuszt köszönöm inkább, mint hogy haragudnék érte! Minden fajta vélemény jól jön, így lehet mérlegelni és okosan választani! :) Na és főleg ha kipróbálhatja az ember... Olyan lesz mint egy "tesztvezetés" ! :) Szóval köszönöm! A jó kívánságokat is! :)

      Törlés