2012. augusztus 13., hétfő

Ez is elmúlt!

Vége a nyaralásnak, és elkezdődtek a szürke hétköznapok! Zsolti dolgozik, Lili oviban, én meg próbálom eltüntetni a nyaralás hagyta romokat! Tegnap este 7kor értünk haza! A lakást csatatérré változtattuk, lett 11 is, mire azt mondtam mára elég a pakolásból! A mosógép is csak egyszer ment, de már ma is túl vagyok egy teregetésen! Ahogy jöttünk haza a Balatonról útközben még össze szedtünk a Bencének is egy adag motyót, így már itthon van az ágyneműje is, és most már teljes gőzzel rendezhetem a szobáját!
Na de vissza a nyaraláshoz!
Itt voltunk egy röpke hétig:
Ez egy több épületből álló üdülő komplexum Balatonkenesén!





Gyönyörű régi épületek, hatalmas zöld terület közepén a Balaton közvetlen partján! Minden meg volt, ami a pihenéshez kell! Nem kellett mosogatni, mosni, takarítani, csak a pihenés és amit csak akarunk! Minden napra szerveztek programokat gyerekeknek felnőtteknek egyaránt! A Bohóctól elkezdve a vízi tornáig!


Nem bíztam semmit a véletlenre, kötni akartam egy kis takarót a Bencének! Vettem hozzá 5 gombolyag fonalat, és neki is estem volna rögtön az érkezésünk napján! Igen ám, de a fél kötőtűm elhagytam, egy tűvel meg mint tudjuk kötni nem lehet! Irány kézimunkabolt keresés, és a portás néni javaslatára Enyingre mentünk! Így igaz, hogy kényszerből, de már az első nap kirándultunk egyet a környéken! A lényeg, este már köthettem volna! Ha tudnék kötni! Keddig estig háromszor bontottam le az egészet, mire szerdán elhatároztam, hogy ez így nem fog menni! Kitaláltam a mentő ötletet! Kicsiben kezdjük, nagyon kicsiben! Négyzeteket fogok kötni, több mintával, több színnel, és azokat fogom össze horgolni! A négyzetek egy kicsit szebbek lettek, mint amivel az első pár nap kínlódtam, de nagyon lassan megy! 1 négyzet van kész, a második csak félig van kész, és még legalább tízet kellene csinálnom! Szerencsére azért van még rá időm, talán kötött takaró nem mostanában kell! És mire végzek, addigra kötni is megtanulok! Vagy nem, de az biztos!
Ez a lebontott takaró-részlet! Kicsit fura, még sálnak is csúnya lett volna!
Ilyen körülmények között kötöttem! Szörnyű ugye!  Közben zenét hallgattam, és teljesen kikapcsoltam! Nem is tudom, hogy bírtam ki! :) De el tudnám viselni még egy hétig legalább!
Míg én lazítottam, addig a család többi tagja sem unatkozott:
Sajnos az időjárás miatt le kellett korlátoznunk a fürdést, mert nem szerettem volna a leégett testüket ápolgatni egész nyaralás alatt! De szerencsére még abban a korban vagyunk, amikor jól esik délután aludni! A Balaton vizét csak egyszer próbáltuk ki, mert a Lili félt benne, így maradt a parton a gyerek medence, de ha így megy tovább, akkor csak az fog maradni:
Hétfő délután még a legalsó lépcső pereméig ért a víz, és ez a kép pénteken este készült! :( Sajnos a víz apadása szemmel láthatóan elég drasztikus! Nem csoda, hogy a hajók is küzdenek az iszappal!


Miközben azon gondolkoztam, hogy mi is legyen a takaróval elővettem egy kis hímezni valót! Gondoltam, hogy problémáim lesznek a kötéssel, így felkészültem más lehetőséggel is!
Ez egy párna huzat, és története, sőt lassan már történelme van! Ennek csak egy részét varrtam én, a többit a Nagymamám kezdte el több mint 20 éve! Sajnos a betegsége miatt nem tudta befejezni, és sajnos még több befejezetlen munka maradt utána! Ez a fekete-fehér nekem annyira tetszik, hogy be szeretném fejezni, és egy nagy falikép közepére szánom, kitüntetett helyre a családban, az életünkben! Olyan helyre, ahol megbecsülik, és ahol tudják hogy, mért olyan fontos! Anyukámé lesz majd a szülinapjára! Van még rajta mit dolgozni, de novemberre kell ez is! Talán kész lesz!
Na de nem csak varrás volt!
Jártunk Veszprémben a Várban, ami a Lili szerint nem vár, mert laknak benne, nem romos, és nem lehet harcolni!





Nagyon jó volt az a kis kitérés! Szerintem ha az ember megteheti, akkor nem kell feltétlen a szállodában kuksolnia, hanem érdemes felfedezni a környéket, és rengetek olyan látni való van, ami semmibe sem kerül, vagy olyan, ami egy négy éves gyereket is le tud foglalni! Sajnos be kellett látnunk, hogy a Bazilikából más nem maradt meg a Lilinek, csak hogy ott is vannak angyalok, akik vigyáznak ránk! De szerintem ez így van rendjén!
Voltunk Siófokon is! Arról még nincsenek képeim, mert oda nem egyedül mentünk, oda jöttek az Ikrek is, és náluk vannak még a képek, de holnap talán megkapjuk őket, erről majd akkor számolok be, ha már képeket is tudok mutatni!
Voltunk Balatonbogláron is a Kilátóban!




Nekem ez is kicsit fárasztó lett, de megérte ide is felmenni!

És még a gyűszű gyűjteményem is bővült!

Igen, jól láttok! Az első képen egy pár fülbevaló van! :)

Nagyon jó volt ez az egy hét! Sajnos letelt, de terveink szerint jövő nyáron Bencével is vissza megyünk! Már  gyűjtjük a 200-asokat megint! Magát a szállást egy fél perselyre való 200-asból finanszíroztuk! Nem dobtunk bele minden nap, de amikor eszünkbe jutott, akkor többet is, így nem okozott akkora gondot összegyűjteni a nyaralásra valót! Egy a lényeg, hogy olyan persely kell hozzá, amit nem olyan egyszerű felbontani! Nekünk is csak konzerv nyitóval sikerült, de azzal is nagyon nehezen!

Most pedig teljes gőzzel a baba várásé a főszerep! Mosás, fertőtlenítés, kórházi pakk összeállítása, utolsó nagy takarítás a szülés előtt! Szépen beosztva, minden napra hagyva valamit!
Tudom, hogy még korai, mert az orvosok szerint van még 5 hetem, de szerintem jó ha 3 hétig kihúzzuk egyben! És nem beszélve arról, hogy most már minden nagyon lassan megy!!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése