2012. július 9., hétfő

Nem csak varrás!

Ezen a hétvégén nem csak a varrásé volt a főszerep, bár sokat dolgoztam! Ma reggel 8kor adtam le az utolsó plüsst is, így határidőre 3 hét alatt 150 db készült el a kezeim között! Most vissza térek, és ismét a foltvarrás kerül előtérbe!
Na de a hétvégéről pár szót!
Kellő képen sikerült leégnem, sajog is még a vállam! Szombaton volt a 30. Balaton Átúszás! Mi is ott voltunk, bár a mi családunkból ilyen szinten nem tud úszni senkit! Barátnőmet vittük le, Ő viszont 2 óra 5 perc alatt meg is tette a távot! Eszméletlen milyen sok ember van, akik képesek ennyit úszni! Nagyon nagy tömeg volt, és órákon keresztül állt a sor a hajókra várakozva annak ellenére, hogy szinte 10-20 percenként indultak a sétahajók, kompok, szállítva a sok-sok embert, mindig tele voltak, mindegy volt melyik irányba mentek!
Balaton hőmérséklete már nekem is meleg volt, de azért jó  volt kicsit felfrissülni!
Úszok hada indult Révfülöpről! Büszkék lehetnek magukra a sportolók, nem kis teljesítmény!

És a szerelem!
Nézzétek meg őket, ők a szerelmeim!
 Bora és Raman! Sajnos nem az enyémek, de nagyon beléjük zúgtam! Hatalmas, csupa szív jószágok, bamba tekintettel, és nyáladzó pofával! Vasárnap meg is fürdettem őket, és majdnem ugyan olyan vizes lettem, mint ők! Most hétvégén találkoztam ezekkel a kutyákkal negyedszerre, és mégis olyan közvetlenek, mintha együtt nőttünk volna fel! Kaptam pacsit, szót fogadtak mindig, és ami engem a legjobban lenyűgöz, hogy ekkora mamlasz kutyák, de olyan óvatosan jöttek hozzám, olyan szépen gyengéden tették az ölembe a fejüket, mintha tudnánk, hogy a Bence velem van... Igaz, hogy Bencének is nagyon tetszettek, mert olyan hevesen megrugdalta őket, mikor érezte a fejüket a hasamon!
Szóval jól telt ez  a hétvége, de a böjtje is megvolt, mert hajnali fél egykor fejeztem be a munkám! De befejeztem, így  most irány szalagot hímezni! :) Van egy kis levendulám, aminek kell csinálnom kis zsákokat!

2 megjegyzés:

  1. Már azt gondoltam valami baj van Veled, hogy régen jelentkeztél. Most már értem miért volt! Örülök, hogy minden rendben van!Milyen plüssöket varrtál? Arról miért nem készítettél képet?
    Nekünk német vizslánk volt, mikor Nonóka kisiskolás volt. Hasonló módon viszonyult hozzánk, mint ezek a kutyusok. Már nincs köztünk..
    Nagyon szeretem a levendulát. Mindig van az éjjeliszekrényemen valamilyen formában!
    Vigyázz Magatokra!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A plüssökről sajnos nem hozhatok nyilvánosságra semmit, de szerencsére minden rendben van velünk, nálunk! Csak a meleggel küzdünk, de gondolom vagyunk ezzel páran!

      Törlés