2012. július 18., szerda

Megvagyok!

Nem vesztem el, csak egy kicsit, de kezdek magamhoz térni!
Most, hogy vége lett egy kis időre a kánikulának gyorsan be is gyulladt a fogam a huzattól, lassan már ez is a múlté lesz, de hát tudja mindenki, hogy ha az embernek fáj a foga, akkor igyekszik elbújni, és megvárni míg elmúlik! Nálam vasárnap reggel kezdődött, és pont Anyuéknál voltunk! Se fogorvos, se gyógyszertár... Kismamaként meg nagyon meg kell néznem, hogy mit szabad és mit nem beszednem! Hát elég volt, az biztos... Egy előnye volt! Szerettük volna rávenni a Lilit, hogy nyaraljon két hetet Anyuéknál, de nem igazán akart ott maradni, de így hogy látta, hogy mennyire szenvedek, megértette, hogy jobb ha ott marad, mert nem tudom elvinni őt is a fogorvoshoz. Így maradt! Szerencsére, mert így legalább el tudtuk hozni a kiságyat, a bébi gyerekülést, a babakocsi alkatrészeit, meg még jó pár bébi holmit! Most hogy nincs itthon a Lili megint egy kicsit a lakásra tudunk koncentrálni, és rákészülni a Bence érkezésére, bár még van 2 hónapunk, ha csak nem gondolja meg magát, és előbb jön! :) Nem bánnám, ha egy pár héttel, ami még biztonságos neki, megelőzné magát, de hát jön amikor jönni akar! Az biztos, hogy ez a terhesség jobban megvisel, mint a Lilivel! Küzdök a fogammal, a lábammal, a hátammal, az alvással, a plusz kilókkal, a savval, a hideggel, a meleggel, szóval mindennel! De a cél lebeg előttem, hogy pár hónap múlva lesz egy édes kicsi fiam a gyönyörű lányom mellett, és egy darabig megint teljesnek fogom érezni  a családot! Aztán ki tudja, lehet hogy pár év múlva azt fogom mondani, mikor már elfelejtem megint a terhesség rossz oldalait, hogy jöhet a következő!
Na de azért több ám a jó oldala a terhességnek mint a rossz! Csak a rosszat hamarabb megunja az ember, és könnyebb panaszkodni! De azért az nagyon jó, mikor éneklek, és közben táncol a Bence!  Vagy csak azért mocorog, hogy hagyjam már abba?! Vagy az is tök jó, mikor csuklik, és látni ahogy ritmusosan mozog mindenem... A Húgomnak is nagyon tetszik az biztos, amikor pisztergálja a pocim, és a Bence meg vissza reagál!

Utolsó bejegyzésemnél írtam, hogy készülnek a levendula zsákok, hát egyet meg is mutatok! Nekem ez tetszik a legjobban, bár tudom, van még hova fejlődnőm:



Kint a konyhában lesz a helye a polcon, ahol a cukrok, lisztek lesznek! Pont ma csináltam nekik helyet, mert úgy döntöttem, hogy elmegyünk egy nagy bevásárlást tartani, és ideje készleteket felhalmozni! Könnyebben vásárolunk a Lili nélkül, és a Bencével sem akarok majd minden apróságért leszaladni a boltba! Így jöhet minden kicsit nagyobb mennyiségben! Helyet csináltam nekik, enni meg nem kérnek! Ami tartós, az jöhet! Bár spájzom nincs, tárolom szintén, így a konyha egyik zugában lesz a helyük, de szépen rendezetten, még valami függönyt is fogok rá készíteni, hogy azért annyira ne legyen szem előtt minden! Eddig mindenből csak kevés volt itthon,ami befért az egyik konyhaszekrénybe, de így átláthatóbb lesz majd talán, és nem fog keveredni a kókuszreszelék a mazsolával, esettel, olajjal, stb...

Bence ajándékot kapott! Nem az elsőt ugyan, mert lépten-nyomon vásárolgatok neki kis ezt meg azt, de a napokban egy nagyon aranyos ajándékot kapott! Az Ági volt az elkövető, tudja már mindenki, hogy Ő a Lili óvónénije... Na szóval kapott tőle a Bence egy kis ajándékot! Két apró pár kis zoknit, és ezt:
Egy gyönyörű falikép, rajta a Lili és a Bence is! Nagyon tetszik, bár még nem tudtam eldönteni hova is rakjam! Ha a kiságy fölé teszem, akkor alig fogják látni, mert a hálóba nincs bejárás idegeneknek... Vagy felrakom a kiságy fölé, és ha jön valaki, akkor lehozom a gyerekkel együtt... Majd még kitalálom! A lényeg,hogy nagyon szép  és igényes munka! Köszönjük Ági!
Ja és a hibáját még el sem árultam! Nem készült rá semmilyen azonosító, hogy ki, kinek, mikor, és miért csinálta! Le is szúrtam érte az Ágit, de ezt a hiányosságot pótolni fogjuk! Tudja meg majd a Bence unokája is, akinek én már nem fogom tudni elmondani, hogy miért is őrzi a család akkora becsben ezt a képet! :)

Végére hagytam:

Borával és Ramannal! Már ekkora a hasam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése