2012. november 23., péntek

Néhány jó hír!

A Bence már két hónapos! Megkapta az első oltásait! Kedden 5670g volt a súlya, és a köldöke is rendbe jött! Az oltások egy kicsit megviselték, de talán mára már minden rendben van! Már több mint 12 órája alszik egy huzamban aminek én nagyon örülök! :)
 Ja és már hangosan kacagunk! Ha a Bence rákezd, akkor az egész család vele nevet! :)


 A héten megvolt a szülinapi játékban a csoport 3. tagjának is a köszöntése! Most már kitehetem, hogy mit kapott tőlem, most már nem árulok el vele nagy titkot! Anna boldog születésnapot!

 Ezt a virágot még Mázán tanultam, korábbi bejegyzésemben még a készítését is megtaláljátok! Majdnem teljes egészében kézzel készült! Remélem tetszik az ünnepeltnek is!

És mivel hamarosan jönnek az ünnepek az Anna kapott még egy gravírozott kis táblát! Elárulom, hogy ezt még tavaly készítettem, sajnos most nem volt rá időm, de nem volt még használva! Több alternatívát is készítettem tavaly az ajtónkra, de végül egy "foltos kép" került ki, így a gravírozások egy dobozban várták a sorsukat, és szerintem ez a legjobb helyre került! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése