2012. november 27., kedd

Gondoltam egy merészet...

Nagylányom rádöbbent, hogy nemsokára karácsony! Nem is csoda, hiszen már az utcán is lépten nyomon minden karácsonyi díszbe öltözködik! :) Hát gondoltam itt az ideje, hogy már Ő is kivegye a részét a készülődésből! Vettem szép halványkék hungarocell golyókat, gondoltam lesz belőle szép kis füzér a fára, helyette mi lett?! Nyaklánc! Na de nagyon bele lendült, így még lehet, hogy füzér is lesz belőle!

Ha már Advent, akkor kell a gyerekeknek Adventi naptár! :) Na de ebből még a Bence kimarad, mert anya nagyon ötletszegény, és fogalma sincs, 2 hónapos fiú gyereknek mit lehetne bele tenni, így csak a Lilinek lesz idén még, de olyat csinálok, ami bővíthető, amin jövőre már 48 zsák lesz!
Az idei 24 zsák készen van, ajándékok is bennünk vannak, már csak egy képet szeretnék varrni, ami végül az egész hordozója lesz! Ehhez még meg kell álmodnom, a mikéntjét! Igaz már nincs rá sok időm!
Mennyivel könnyebb a lányokkal! Ezekben a zsákokban gyöngyök, damilok, csatok, gumik vannak! Minden napra max 200Ft-nyi értékben! Csoki cukor kilőve, fogukat nem rontjuk, az a Mikulás feladata lesz! Na de egy fiúnak nem lehet csatokat bele rakni! :)  Még jövőre sem! :)
Na  de még van egy évem, hogy kitaláljam a megfelelő ajándékot! :) 

Amit ígértem, a részletfotó:
Remélem így értelmezhető a hozzászólásom! :)

3 megjegyzés:

  1. És nem csak a fiúkkal, a férfiakkal is gond van, ha ajándékozásra kerül a sor:( Nálam legalábbis. Azokra a kis zsákocskákra csak rákötöttek a madzagot/szalagot, vagy rá is van varrva? Nekem ugyan ilyen most még nem lesz, de jövőre már lehet, ezért érdeklődöm:) A lányom is nagyon kreatív. Most készíti nekünk karácsonyra a könyvecskéjét, amibe maga rajzolja a történeteket:) Mutasd ám majd a kész adventi naptárat!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Egy olyan kreatív anyuka, mint Te biztos kitalálja mi kerüljön jövőre a zsákocskákba...

    VálaszTörlés
  3. Köszi a bizalmat Lányok, igyekezni fogok, és majd mutatom, hogy alkottam!
    A szalagok különböző hosszúságúak, 4 részbe hajtottam őket, úgy hogy csak a 2 vége (ezeket kötöttem meg) legyen minden zsáknál egyforma, a húrok mérete változó, és ahogy varrtam össze a zsákot befogattam! De van róla részletfotóm, holnap beszúrom a bejegyzés végére!

    VálaszTörlés