2012. november 24., szombat

Anyukámnak!

Az én Anyukámnak holnap lesz a születésnapja, és egy nagyon különleges ajándékot fog kapni! :)
Elkészültem a nagy képpel, kapott keretet, és külön erre az alkalomra még csomagoló papírt is festettünk!
Ez a kép:
Szerda hajnalban készültem el vele, és szerencsére a keretező is be tudta vállalni péntekre! Szóval tegnap hoztam haza, de a fényképezés nem lett tökéletes, így majd még az átadáskor csinálok pár jobb képet!
Holnap délelőtt talán oda is érünk Anyuékhoz!
De addig még be kell csomagolnom:

Egyedi ajándékhoz egyedi papír is jár! :) Így lesz teljesen különleges! :)

Na de mindennek története, oka van! :)
A kép eredetileg egy párna huzat volt, és ha jól tudom, akkor még a Nagymamám (Anyukám anyukája) kezdte el kivarrni! ( Gyöngyi( Nagynéném) lehet még az elkövető, aki elkezdte, de sajnos még nem tudtam megkérdezni, Anyu szerint a Mama műve volt...! Ha nem így van, Gyöngyi javíts ki légy szíves!)
Több mint 20 évet állt a szekrényben félkészen, mire megláttam benne a lehetőséget, hogy nem létezik ennél nagyobb ajándék, mint amit több generáció készít! És teljesen jól látszik, főleg a fehéreken, hogy nem egy időben készültek! Szerintem ez nagyon szép így! :) Kapott egy gyönyörű keretet, ami még jobban megemeli az értékét! Szerintem vétek lett volna meghagyni párnának! Így kerül a megfelelő helyre, így lett tökéletes!
Holnap reggel, mikor megyünk majd haza, út közben megállunk a temetőben, és egy virággal megköszönöm a Mamának, nem csak a képet, hanem az Anyukámat is! :)

A csomagoló papír:
Amikor Anyu 50 lett, kapott egy nagy képet, és egy olyan receptes könyvet, amit a saját gyűjteményéből, a Nagymamám kézzel írt receptjeiből, és az én gyűjteményemből köttettem be, és mivel a Lili akkor volt kisbaba kézen fekvő volt, hogy az Ő keze nyoma is benne legyen! (Na meg a lába nyoma is!) Akkor kék papírra sárgával készültek a lenyomatok! Most hogy már van egy Öccse, így az Ő lábát is meg kellett örökítenünk! És ha már pár évvel ezelőtt kék-sárga volt a kombináció, akkor most legyen sárga és kék!

Most megint olyan ajándékot kap Anyu, amit az Ő Anyukája készített, a lánya, és az unokái! A reakcióról majd beszámolok!
Ráadásul a Húgicám névnapja is lesz holnap, az Ő ajándéka is készen van, az is egy különleges ajándék, de nem mondok többet róla, mert tudom, hogy Ő minden nap megnézi a bejegyzéseimet, és nem buktatom le saját magam!

Na de boldog születésnapot Anyukám! Boldog névnapot Húgicám! Holnap érkezünk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése