2012. szeptember 20., csütörtök

Végre van remény!

Nem sok ugyan, de alakul! Mindennapos kórházba járás után végre eldőlt, hogy ha nem indul be magától a szülés, akkor hétfőn beindítják! :) Végre!!!! Lilinél is ez hatott négy éve! Megfenyegették, hogy ha lusta marad beindítják, ahogy ezt kimondták rá másfél napra meg is született! Ha nem is indul meg magától, hétfőig már féllábon is kibírom! Remélem! Feltéve ha nem esik az eső! Egész éjjel esett az eső, hálónk ablaka tetőtéri, és ahogy verte az eső ablakot annyira ingerelt, hogy 6szor kellett felkelnem! NST-n megérték felrázni ezt a gyereket, mert Ő meg akkor pihente ki magát...
De nem baj, nemsokára hétfőőőőőőőőőőőőőőő! :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok és kívánok neked boldog pillanatokat így az utolsó időszakra, valamint könnyű szülést. Az olyan jó érzés, mikor végre kibújik a manó és odaadják úgy mindenestül, leírhatatlan, dehát az anyák ezt tudják :)) Puszillak benneteket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem minden gyorsan megy majd, köszi a jó kívánságokat! Remélem nem úgy leszünk, mint a Lilinél! 16 és fél óra vajúdás után lett meg! Vajúdás alatt szidtam az apját, hogy minden fájdalmam miatta van, de amint oda adták, azt mondtam jöhet a következő!
      Csak legyünk már túl rajta! :)

      Törlés
    2. Áhh ne is mondd, nekem Máté 17 óra után kegyeskedett kibújni :)) Én félúton a dokinak mondtam, hogy nem érdekel, hogyan, de szedje ki belőlem. Még mindig ott járok, hogy soha többet még egyet! :))

      Törlés