2012. szeptember 8., szombat

Tegnap, ma, holnap

Tegnap felhívott a Maricám, hogy Ő tudja,  a Bence vasárnapi gyerek lesz! Igen ám, mondom Neki, de melyik vasárnapról beszélünk? Van még egypár vasárnap, ami szóba jöhet szülés szempontjából, főleg, ha tovább bent akar maradni, mint terveztem... Marica szerint a holnapi vasárnap lesz a  napja! Hát nem bánom, legyen!
Mennyi rá az esély? Nem sok! Doki szerint tegnap 1 ujjnyira nyitva volt a méhszáj... Hát ez nem sok! Kontrollra is csak jövő pénteken kell vissza mennem! Szóval ez nem túl biztató! Egyik barátnőm a múlt héten csütörtökön szült, azt mondta, neki hasmenéssel kezdődött hajnalban, és nem is tudta, hogy ebből estére gyerek lesz! Na hasmenésem nekem is volt, de ennek sem a Bence az oka, hanem a rengeteg finom kéthelyi szilva, amit tegnap hoztak Anyuék! Köszönöm is, mert nagyon finom, egy baja van, nem bírtam abba hagyni... Hoztak barackot is, ahhoz viszont még nem mertem hozzá nyúlni...
Ma sokat sétáltam megint, sőt baba börze is volt a városban, ami megegyezik a rengeteg ember, fülledt levegőtlen helyiségek, irtóztató bűz fogalmával, miközben szebbnél szebb holmikat, kincseket talál az ember! Szülés szempontjából ez sem segített! Helyette vettünk szép badykat a Bencének, olyan feliratokkal, mint az " Eladó a tesóm! (Minden ajánlat érdekel)"  vagy "Apa nem szereti a tejet, én nem szeretem a sört, mégis jól megértjük egymást!" meg hasonlók. Majd a tulajdonoson lefényképezem, és megmutatom Nektek is! Most már kint száradnak mosás után!
Szóval szülés?! Hm?! Még bármi lehet... Vagy nem? Tudom, tudom, majd ha megérik a körme...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése