2012. október 10., szerda

"Remek a hangulatom, tom , tom

Ma van a szülinapom, pom, pom, pom "
Ezzel a dallal indult a napom! Nem is! Egy pár órával korábban az én férjecském felébreszt a legmélyebb álmomból, hogy "Figyelj csak, ébredezik a Bence, hallod mit mond? Boldog szülinapot Anya! " Nem is lett volna ezzel semmi gond, ha nem 00:05 lett volna az idő! :) De hamar vissza aludtam, és akkor jött a dal 6 órával később, majd eltelt még egy óra, és a Lili is elénekelte! :) Ez volt ám a nem mindennapi koncert! :)
Innentől kezdve aztán tényleg remek a hangulatom, még most is! :)
A napi rutin után Lili elindult apával az oviba, és apa a kenyér mellett mást is hozott haza:
Kaptam egy orsó- és tűtartót, és egy gyönyörű csokor virágot! Ezt a tartókát nézegettem már évekkel ezelőtt is Bonyhádon, de valamiért nem vettem meg! Lehet, hogy azért, mert tudtam, hogy megkapom ajándékba?!
Aztán folytatódott a nap! Mivel jelentkeztem a szülinapos játékra, ma 4 levelet és 1 csomagot hozott a postás! A tegnapi csomagokkal együtt 7 várt a bontásra! Úgy döntöttem, hogy az érdekesség kedvéért óránként bontok egy csomagot! Azt még nem mutatom meg, hogy miket kaptam, majd a jövő héten, addig még kapok pár csomagot, és majd egyben felteszem, de annyit elárulok, hogy nagyon szuper, hasznos ajándékokat kaptam, nagyon ügyes emberektől! :)
Idő közben megjött a Lili is az oviból, aki szintén hozott nekem ajándékot! Kijavázta a csoport anyagkészletét, és készítettek Ági nénivel egy 10 perces babát!
Ja és kaptam egy Kinder Bueno-t, azzal, hogy az egyik szál csoki az övé, a másik az enyém! :)
Voltak ma még Anyósomék is, akiktől kaptam egy tortát és egy pulcsit, na meg persze virágot! Na de nem csak én kaptam ajándékot, Lili kapott egy pulcsit, Bence meg egy bodyt! Ezen túl a gyerekem csak ebben a bodyban lesz hajlandó mutatkozni:
És a gyerek is mindig igazat mond, de mivel a Bence nem tud beszélni, ezért az is igaz, ami a ruháján van! Pl.: ha leeszi magát, akkor abból ami a ruhán van be lehet azonosítani a menüt szavak nélkül is! :)
És persze ne feledkezzünk meg arról a 62 emberről, akik a Facebook-ot választották a jó kívánságuk elküldésére! Köszönöm ez úton is! Mindenkinek! Főleg a családomnak! Fiam is ma tök rendes volt! Ma csak 3 pólót tisztelt meg túróval! Kell ennél több egy napra! Ennyi szuper dolog!
És remélem ezek után senki sem csodálkozik, hogy remek a hangulatom! :)
És még egy képeslapot is kaptam, ami szerint egyedi vagyok ebben a nagyvilágban!
Szóval remek a hangulatom, tom, tom ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése