2014. január 23., csütörtök

Jujujujuj

Hú de sok pótolni valóm van. egy kicsit nagyon el vagyok maradva...
Mentségemre nem sok minden szól, de nem is akarok magyarázkodni! :)
Van egy gyönyörű nagy fiam, egy kis izgő mozgó, igazi kis ördög fióka! :) Állandóan mászik, mindig felfelé tart, és pakol! Kipakol, visszapakol, átrendez... Szóval igazi kis örökmozgó, de sajnos mindig a nyomában kell lenni! Semmi veszély érzete sincs! Szóval szép az élet! :) :) Így az igazi! Nem unatkozunk soha... De azért néha aludhatna néha többet, főleg éjjel! :) :)

Na de nézzük csak, mi is készült az elmúlt pár hónapban!

 Egy kis leányzónak készült egy ici-pici kicsi táska! :)


Ágicánk szülinapjára varrtuk, együtt az egész csoport!  Kékben, mert kék az Ági színe!  :)




 Tűpárnák késre!

Ezt "csak" tűznöm kellett, de hogy szép és különleges legyen, hát kézzel csináltam! :) 
 


 
Karácsonyra készülődve készültek ezek!




Angyalkák a gyártó soron:

Idei csizmák! :) 



 Ez pedig Anyukám karácsonyi ajándéka! 90db-os és kézzel készült! :)


Ezt viszont megtartottam magamnak:



És hogy a "tojásfa" se várjon húsvétig, arra is készült pár dísz! :)



 
 Ezek a kis csészikék a csoportnak készültek karácsonyi ajándékba! :)
 Ez pedig már idén készült Blankának, aki épp egy hete született! :)



Erről tudni kell, hogy ez egy eredeti gyári rácsvédő, csak meg van fordítva! Az eredeti még a Bálintkáé volt, de most, hogy született egy kis Húgica, a kék minta már nem aktuális, ezért megfordítottuk, és kis virágokkal csajosabb lett! :) A virágok patenttal vannak rögzítve! Bármikor le lehet szedni őket, és bárhova vissza rakni! :)

Ezek is Blankának készültek! Ez egy rácsvédő összehajtva... Egyszerűen csak csipkével díszítve! Ez lett a szobájában, ezt használják nap mint nap, a virágos a nagyszülőkhöz került! :)
 Ez valamikor rizs lámpa volt, de a papír felmondta a szolgálatot, és ezért kapott egy új burkolatot, amivel a Blanka szobájába tökéletes lett! :) Imádom, mikor egy kis jövevény várásának részese lehetek! :)




Vége lett az Évszakok csere-bere játéknak, amiben kaptam ezt a baglyot búcsú ajándéknak! A bagoly "csak" be volt rámázva! Én szegtem be, én tűztem le, én hátlapoztam! A Bence pedig lenyúlta! :)





Idei első ajtó díszem! Jöhetne már a tavasz, pedig még igazán tél sem volt! :) 
 Kérésre készült ez a három cicus! Imádtam őket varrni, olyan jó puhák lettek! De most ezen felül még kell csinálnom az én gyerekeimnek is! :)


Na most már útól értem magam azt hiszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése