2013. július 24., szerda

Nincs megállás...

... de semmilyen téren sem!
Bence egyre jobban lépked, sőt, egyre bátrabban! Néha már kapaszkodás nélkül áll egy helyben, de az első önálló lépések még váratnak magukra!
És elkaptam egy képet amin éppel üldögél:

Tisztán mint a nagyok! :) :)

A nagy melegre való tekintettel fiúsabbra vettük a figurát, na meg azért is, mert egyre többen dicsérték meg a "kislányomat"!

Rettenetesen tetszik ilyen rövid hajjal, és valamilyen különleges módon mindenki késztetést érez arra, hogy simogassa a tüsi haját! :)


Azért néha engednek varrni is!
Most utoljára egy édes kis csajnak készítettem egy takarót:


Nem is tudom, hogy melyik kép adja vissza legjobban a színeket, de talán ez a kép lesz a legjobb:
Az átlós mintát ferde pántból készítettem!

Ez a takaró a Lili takarója mintájára készült, csak sokkal egyszerűbben! A Lilié 5cm-es négyzetekből állt, és saját festett anyagokból! :)
"Teljesen másképpen minden ugyan az!" a két takarón! :)

Viszont lassan már tervezgetem, hogy a Bencének is varrok egyet a szülinapjára! Amiről majd elmondhatja, hogy az Anyja készítette csak neki! Hogy senkinek sincs ilyenje! :)


A cserebere levelezés kapcsán elérkeztünk a második fordulóhoz, sajnos betegségek, meg egyéb akadályok miatt ma kaptam meg az utolsó csomagot, több mint egy hónap késéssel, de kárpótol, hogy a csoport tagok jobban vannak, és nem beszélve a gyönyörű anyagokról! Most a zöld színek jöttek!
Szépen sorba téve ilyen a látvány:

Volt egy szülinaposunk is a hónapban, de mivel még nem látta az ajándékát, ezért azt még nem mutatom meg! :) :)

Most viszont irány a nyár! :) Rengeteg mindent kiszabtam, amit akár a Balaton parton is tudok majd varrni! :) Alig várom már!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése